• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΧΩΜΑΤΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ' | 18 Αυγούστου 2021, 20:27

    Χρειάζεται μεγαλύτερη παρέμβαση στα σχολεία, από τα προνήπια ακόμη για την αγωγή Ισότητας, δηλαδή ειδικά προγράμματα , όπως πχ στη Σουηδία, σε καθημερινή βάση και όχι έκτακτα ή μια φορά το χρόνο. Κατά ομάδες σχολείων κοινωνικός λειτουργός και ψυχολόγος με ενίσχυση δυνατοτήτων του διευθυντή για παραπομπή , ώστε να προλαμβάνονται και να αντιμετωπίζονται έγκαιρα οι περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας. Ειδικά προγράμματα στη βάση του "Μίλα".Είναι το σημαντικότερο. Ειδικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για ευαισθητοποίησή τους στο σχολείο σε θέματα ισότητας. Ενίσχυση φορέων ΚΔΑΠ για τις απογευματινές ώρες, ώστε τα παιδιά να μην μένουν μόνα στο σπίτι ή να εμποδίζονται από την εργασία οι γυναίκες. Ενίσχυση βοήθειας στο σπίτι και για άτομα που έχουν συγγενείς, ώστε να μην δεσμεύεται αποκλειστικά η κόρη ή η νύφη στην φροντίδα ηλικιωμένων, γιατί έτσι χάνουν τη δυνατότητα εργασίας και αυτονόμησης. Με δεδομένη την επιβάρυνση των γυναικών στη φροντίδα υπερηλίκων ή ΑΜΕΑ μελών, ενίσχυση ειδικών δομών , κυρίως μετά το μεσημέρι. Αύξηση των σχολείων Β΄ευκαιρίας και ενημέρωση γι αυτά σε γυναίκες που υστερούν μορφωτικά. Διευκόλυνση των Δήμων στη δημιουργία Συμβουλευτικών κεντρων γυναικών και κατά δήμο ειδική νομική Υπηρεσία Ισότητας, ώστε να μην αποτρέπει το οικονομικό κόστος την προσφυγή στη Δικαιοσύνη. Ταχύτερη απονομή δικαιοσύνης και κοινοποίηση ποινών για τις περιπτώσεις βίας και κατάχρησης εξουσίας εις βαρος γυναικών. Στο ζήτημα της συνεπιμέλειας, περισσότερη ευαισθησία στον γονέα που πραγματικά φροντίζει το παιδί.