• Σχόλιο του χρήστη 'Αννα Φλώρου - Καλλίγερου' | 21 Απριλίου 2010, 06:33

    Χρειάζεται να υπολογιστεί στο όποιο κόστος, οι ατέλειωτες αντιπαραγωγικές ώρες που σπαταλώνται από τους ασφαλισμένους για ΤΕΛΕΙΩΣ άχρηστες διαδικασίες. 1. Για τον ΟΑΕΕ πρέπει ο ασφαλισμένος αφού πάρει ασφαλιστική ενημερότητα, να δώσει τους γιατρούς του. Οι γιατροί καταχωρούνται από έναν υπάλληλο, εκτυπώνονται σε ένα πράσινο χαρτί, σφραγίζονται, μονογράφονται και μπαίνουν στο βιβλιάριο. Ερωτήσεις 2010: Τι ελεγκτική διαδικασία εξυπηρετεί? και αν εξυπηρετεί γιατί δεν μπορεις να δηλώσεις τους γιατρούς μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ? Δύο συνεχόμενες ημέρες 14/04 και 15/04 το σύστημα ήταν off και δεν υπήρχαν εναλλακτικές διαδικασίες εξυπηρέτησης (safetynet procedures) κάτι που σχεδιάζεται πάντα παράλληλα με κάθε μηχανογραφικό σύστημα. Αποτέλεσμα: Οι ασφαλισμένοι πήγαιναν ΜΑΤΑΙΑ. Το κορυφαίο! Οταν έφτασα να εξυπηρετηθώ, χάλασε το ποντίκι της υπαλλήλου και ΔΕΝ υπήρχε ποντίκι. Αποτέλεσμα να καταργηθεί μία από τις δύο θέσεις εργασίας. Δεν υπήρχε ποντίκι!