• Σχόλιο του χρήστη 'Τηλιγάδας Κωνσταντίνος' | 20 Μαρτίου 2022, 19:33

    Ενώ έχουν διατεθεί εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση του ''νέου'' ΟΑΕΔ και για τις δράσεις του, με την αλλαγή του ονόματος του θα πρέπει να διατεθούν άλλα τόσα για διαφήμιση του νέου ονόματος. Σπατάλη δημόσιου χρήματος ενώ το όνομα ΟΑΕΔ είναι εμπεδωμένο από το 1969 στην Ελληνική κοινωνία, αποτελώντας ένα ισχυρό brandname. Σημειολογικά δε, η αλλαγή από οργανισμό (που δηλώνει αυτοτέλεια) σε υπηρεσία (υπο κάποιας αρχής) συμπεραίνει εύκολα κάποιος ότι αποτελεί εκ προοιμίου υποβάθμιση.