• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΔΒΜ ΜΗΤΑΚΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ' | 27 Μαρτίου 2022, 13:44

    Το εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια της επιδοτούμενης συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης είναι βασικότατο εργαλείο για την επιτυχία σε εξετάσεις πιστοποίησης που αποτελούν στοιχείο εκροής του συστήματος. Απαιτείται να υπάρχει σύνδεση μεταξύ του περιεχομένου του εκπαιδευτικού υλικού και των ερωτήσεων πιστοποίησης, αλλιώς θα υπάρχει αναντιστοιχία. Είναι ολοφάνερο ότι θα υπάρξει σημαντική αστοχία στην υλοποίηση του έργου, εάν υπάρχει διαφορά στην διδαχθείσα ύλη και στις ερωτήσεις πιστοποίησης, με τραγελαφικές συνέπειες. Φορείς πιστοποίησης και οι πάροχοι κατάρτισης απαιτείται να έχουν ικανό διάστημα προσαρμογής και να μην επαναληφθούν προβλήματα του παρελθόντος (βλ. Voucher Επιστημόνων). Αν κάθε πάροχος κατάρτισης, απαιτηθεί να δημιουργήσει το δικό του Εκπαιδευτικό υλικό, θα πρέπει να έχει ικανό διάστημα, τουλάχιστον 6 μηνών, ώστε η συγγραφή του εκπαιδευτικού υλικού να ανταποκρίνεται στο πρόγραμμα κατάρτισης και τις ανάγκες των ωφελουμένων. Το διάστημα αυτό όμως, ως προς τους υπόλοιπους στόχους της κάθε προκήρυξης έργων Κατάρτισης, ουσιαστικά είναι Χαμένος Χρόνος. Γνωρίζουμε ότι Συνδικαλιστικοί φορείς εκπροσώπησης εργοδοτών και εργαζομένων, έχουν χρηματοδοτηθεί για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης εργαζομένων και ανέργων με στόχο την δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού στις πλέον σύγχρονες ειδικότητες και αντικείμενα εργασίας. Αυτό το ήδη αξιολογημένο υλικό πρέπει να αποτελέσει Δημόσιο αγαθό και να είναι προσβάσιμο στα ΚΔΒΜ, να το χρησιμοποιήσουν.