• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΥΡΩΝ ΚΑΤΙΚΑΡΙΔΗΣ' | 29 Μαρτίου 2022, 17:50

    Οι πάροχοι κατάρτισης καλούνται να συγγράψουν και να δημιουργήσουν το δικό τους εκπαιδευτικό υλικό ανά πρόγραμμα κατάρτισης, το οποίο θα παρέχεται δωρεάν. Αυτό δεν μπορεί να βρεί κανένα παραγωγό εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνο. Απαιτείται να γίνεται ρητή αναφορά στο δημιουργό ή το χορηγούντα την άδεια. Το εκπαιδευτικό υλικό στην επαγγελματική κατάρτιση δεν έχει σχέση με το ακαδημαϊκό εκπαιδευτικό υλικό. Δημιουργείται για να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες εκπαιδευομένων (ανά ηλικία, εκπαιδευτικό επίπεδο, ώρες κατάρτισης) και οδηγεί στην κάλυψη των στόχων εκπαιδευτικού περιγράμματος ή προτύπου πιστοποίησης. Είναι ιδιαίτερα κρίσιμος ο ρόλος του εκπαιδευτικού υλικού. Το εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια της επιδοτούμενης συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης είναι εργαλείο για την επιτυχία σε εξετάσεις πιστοποίησης που αποτελούν στοιχείο εκροής του συστήματος. Απαιτείται να υπάρχει σύνδεση μεταξύ του περιεχομένου του εκπαιδευτικού υλικού και των ερωτήσεων πιστοποίησης, αλλιώς υπάρχει αναντιστοιχία. Δεν σημαίνει ότι οποιοδήποτε εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια ενός μαθήματος (διαφορετικών συγγραφέων) π.χ. "Διοίκησης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων" οδηγεί και σε επιτυχείς εξετάσεις. Δεν μπορεί όμως να αποτελεί κριτήριο επιλεξιμότητας, η πρωτογενής παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού από κάθε πάροχο κατάρτισης. Ποιος θα αξιολογεί την ποιότητα των συγγραμμάτων και την αντιστοίχηση τους με επαγγελματικό περίγραμμα ή πρότυπο πιστοποίησης?