• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Γεωργιάδης' | 18 Οκτωβρίου 2022, 21:17

    ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΑΤΟΜΙΚΑ , ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΠΟΥ =14.000 = ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΖΩΝΤΩΝ ΤΟΥΣ =========================================================== Παροχών Επικούρησης από τον e-ΕΦΚΑ - πρώην ΕΤΕΑΕΠ βάσει του Άρθρου 24 του Ν. 4618/2019 και του Άρθρου 63 του Ν. 4680/2020 =========================================================== πλέον Μη Καταργημένων και Μη Επιδεχόμενων “Καταργήσεως” ή Μειώσεων βάσει των Αποφάσεων Ολ. ΣτΕ 431 / 2022 και Ολ. Ποιν. ΑΠ 3 / 2016 και Μη Συμψηφιστέων με την Ανωτέρω “Προνοιακής” Φύσεως Παροχή του ΕΤΕΑΕΠ προς καθένα Δικαιούχο , βάσει της Αποφάσεως ΑΠ-Α2 Πολ. 74 / 2014 και της Γνωμοδοτήσεως ΝΣΚ 27 / 2020 και της εκεί Νομολογίας και Μη Διαπραγματεύσιμων , χωρίς Ειδική Νομότυπη Εξουσιοδότησή εκ μέρους καθενός Δικαιούχου Ατομικά ούτε ως προς το Ύψος και τη Συχνότητά τους ούτε ως προς την Τοκοφορία τους λόγω των ήδη Επίδικων και Εκκρεμουσών στα Πολιτικά Δικαστήρια Αστικών - Εργατικών Απαιτήσεών καθενός Δικαιούχου Ατομικά κατά της ΕΤΕ ( ΑΠ 494 / 2016 & 754 / 2014 ) και λόγω των ήδη από το έτος 2018 Διερευνώμενων Ποινικών και Λοιπών Ευθυνών της ΕΤΕ και των εκάστοτε Προστηθέντων και Συνεργών της βάσει των οποίων Θεμελιώνεται Αδικοπρακτική Ευθύνη της ΕΤΕ για εκ Προθέσεως Πρόκληση Ζημιών και Κινδύνων =Περιουσιακές Ζημίες και Ηθική Βλάβη και Ψυχική Οδύνη = και για Βλάβες ή Κινδύνους Ζωής , Υγείας και Σώματος έναντι καθενός Δικαιούχου Επικούρησης Ατομικά και έναντι των τυχόν Δικαιοδόχων καθενός Δικαιούχου Επικούρησης και έναντι Καθενός τυχόν Τρίτου , μή Ενεχόμενου , ως Καταβαλόντος υπέρ καθενός Δικαιούχου Επικούρησης Ατομικά κατά τα Άρθρα 317 - 319 και 417 - 419 ΑΚ για την Αποτροπή Κινδύνου των Συμφερόντων του με Δικαίωμα Αναγωγής του κατά της ΕΤΕ αφού δεν θα ήταν Νόμιμη τυχόν Καταβολή του πρώην ΕΤΕΑΕΠ υπέρ της ΕΤΕ χωρίς να έχουν ήδη κινηθεί Νομίμως για εν Λειτουργία Τράπεζα Διαδικασίες κήρυξής της σε Κατάσταση Αφερεγγυότητας και χωρίς τη ρητή Συναίνεση και προς Ζημίαν των Συμφερόντων καθενός Δικαιούχου Επικούρησης -------------------------------------------------------------------------- Παροχών Ισόβιας Μετεργασιακής Επικουρήσεως από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΑΕ ως Εργοδότη τους για όλο τον εκάστοτε Αναγνωρισμένο υπέρ καθενός τους Χρόνο Ασφάλισής του μέσω του ΛΕΠΕΤΕ και ως Διαχειριστή και Θεματοφύλακα από το 1949 έως και σήμερα των Κατατιθέμενων υπέρ καθενός Ασφαλισμένου Ατομικά Εργατικών και Εργοδοτικών Εισφορών ( ΑΕΔ 3 ,4 & 5 / 2007 ) με Αυξημένα Ποσοστό Συνολικών Εισφορών = 12,5% επί -14- Ακαθάριστων Μηνιαίων Μισθών ανά έτος και επί όλων των τυχόν Εκτάκτων Παροχών όπως Υπερωρίες , Bonus κλπ και επί Ετήσιου Επιδόματος Ισολογισμού έως και το έτος 2013 πλέον Πρόσθετων Εφάπαξ Εισφορών Σημαντικού Ύψους Εργατικών και Εργοδοτικών λόγω Γάμου , Γέννησης Παιδιών κλπ υπέρ καθενός Ατομικά (ΑΕΔ 3 ,4 & 5 / 2007) και Αναλογίας υπέρ καθενός Ασφαλισμένου (ΑΕΔ 3 ,4 & 5 / 2007) επί Οφειλόμενων Πρόσθετων Εργοδοτικών Εισφορών της ΕΤΕ και όχι “Κοινωνικών Πόρων” από Προμήθειες Ασφαλίστρων και από Εκποίηση Εξοπλισμου της ΕΤΕ κλπ με Υποχρέωση Τήρησης και Θεματοφυλακής και Επωφελούς υπέρ των Ασφαλισμένων Διαχείρισης (ΑΕΔ 3,4 & 5 / 2007) του Προβλεφθέντος να Αναπληρώνεται Ετησίως από όλους τους Προβλεφθέντες Πόρους του και προ πάσης Διανομής Επικουρήσεων έως του Εκάστοτε Επαρκούς Ύψους του για την Εκπλήρωση του Σκοπού του Αποθεματικού του ΛΕΠΕΤΕ εις χείρας της ΕΤΕ Ρητά Μη Διανεμητέου προς Όφελος της ΕΤΕ στους Ασφαλισμένους ούτε μέσω των Συμφωνημένου Ετήσιου Ύψους και Διάρκειας Παροχών Ισόβιας Επικούρησης ούτε μέσω τυχόν Προσαυξήσεων του Ύψους ή της Διάρκειάς τους και Ρητά Μη Αναλώσιμου προς Όφελος της ΕΤΕ ή τυχόν Τρίτων για άλλους Σκοπούς πέραν των Νομίμως Κανονισμένων Επικουρήσεων προς Δικαιούχους αφού δεν επιτρέπονταν ποτέ από τον Κανονισμό ΛΕΠΕΤΕ οποιουδήποτε είδους άλλες Δαπάνες ούτε καν από τα τυχόν Απομένοντα πέραν του Αποθεματικού Διαθέσιμα προς Καταβολή Επικουρήσεων προς Εξασφάλιση της Κεφαλαιακής Επάρκειας και της Ικανότητας της ΕΤΕ ή και κάθε τυχόν Μελλοντικού Νομίμου Διαδόχου-Δικαιαδόχου της Ιδιωτικού ή Δημόσιου Φορέα να παρέχει τις Συμφωνημένες -Υπεσχημένες και ήδη Αναγνωρισμένες από την ίδια με τις εκάστοτε Εκδοθείσες από την ίδια μέσω του Ειδικώς Εντεταλμένου Προστηθέντος της Διευθυντή της Αρμόδιας Υπηρεσίας της ΕΤΕ / ΑΟΠΕΤΕ Αποφάσεις Αναγνώρισης Χρόνου Ασφάλισης και Απονομής Επικούρησης μέσω ΛΕΠΕΤΕ ήδη Οφειλόμενες και Μελλοντικές Παροχές της προς καθένα Ασφαλισμένο της ή προς καθένα από τα Επιζώντα Προστατευόμενα μέλη καθενός τους ως ήδη Προπληρωμένες και ήδη Δεδουλευμένες από καθένα Ασφαλισμένο Ατομικά Ισόβιες Παροχές Μετεργασιακής Επικούρησης προς καθένα Δικαιούχο τους Ατομικά με το Νομίμως Προβλεπόμενο από τον Κανονισμό ΛΕΠΕΤΕ Ύψος Μηνιαίων και Ετήσιων Παροχών πλέον Οικογενειακών Επιδομάτων κλπ και Συχνότητα =14= Μηνιαίες Παροχές ανά Έτος μαζί με Ετήσια Δώρα και Επιδόματα πλέον Αυξήσεων των Παροχών Επικούρησης σύμφωνα με το εκάστοτε Μισθολόγιο των εν ενεργεία Υπαλλήλων της ΕΤΕ μέσω του Αμετάκλητα Κριθέντος ως Στερούμενου Νομικής Προσωπικότητας και Δικαιοπρακτικής Ικανότητας υπό την Υπεύθυνη Τήρηση , Διαχείριση και Θεματοφυλακή από το έτος 1949 της Εθνικής Τράπεζας και των εκάστοτε Προστηθέντων της Συμφωνημένου ως Έντοκου Καταθετικού Λογαριασμού Επικουρήσεως Προσωπικού Εθνικής Τράπεζας = ΛΕΠΕΤΕ ========================================================================== ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ή ΦΟΡΕΑ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ή ΑΡΧΗ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ = ΑΡΘΡΟ -1- ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ -α- ΚΑΙ -β- = ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ = ΑΡΘΡΟ -2- ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ -γ- ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΕ ΒΕΒΑΙΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΕ , ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ : ========================================================================== “Αναπροσαρμόζεται Αναδρομικά από 01/03/2018 , το Ύψος της Καταβαλλόμενης Μηνιαίας Επικουρικής Παροχής του Άρθρου 24 του Ν. 4618/2019 και του Άρθρου 63 του Ν. 4680/2020 ως Εκδήλωση της Οφειλόμενης κατά το Σύνταγμα Κρατικής Πρόνοιας , Ασχέτως Χρόνου Ασφαλίσεως και Ύψους Εργατικών και Εργοδοτικών Εισφορών και Ασχέτως οποιωνδήποτε Εισοδηματικών και Περιουσιακών Κριτηρίων , υπέρ καθενός Δικαιούχου Επικουρήσεως από την ΕΤΕ μέσω ΛΕΠΕΤΕ Συνταξιούχου ΕΤΕ ή Επιζώντος του Ατομικά , και χωρίς κανένα Συμψηφισμό ή Συνυπολογισμό προς Όφελος της ΕΤΕ ως Εργοδότη των Δικαιούχων ή ως Δανείστριά τους είτε των ανωτέρω Προνοιακών Παροχών του Δημοσίου Φορέα είτε των επιβληθεισών με το Άρθρο 24 του Ν. 4618/2019 και με το Άρθρο 63 του Ν. 4680/2020 σε βάρος της ΕΤΕ Εισφορών υπέρ του πρώην ΕΤΕΑΕΠ ως ήδη ρητά μη προσμετρώμενων υπέρ των Δικαιούχων ως δήθεν Όφελος που προέκυψε υπέρ των Δικαιούχων από τη Διακοπή καταβολής Επικουρήσεων από την ΕΤΕ μέσω του ΛΕΠΕΤΕ στο Νόμιμο Ελάχιστο Ύψος που προκύπτει κατά την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία ( Άρθρο 8 των Οδηγιών 80 / 987 και 2008 / 94 και Άρθρο 3 της Οδηγίας 2001 / 23 ) και Νομολογία ( Απόφαση του ΔEE της 09-09-2020 Συνεκδικαζόμενες Υποθέσεις C‑674 / 18 και C‑675 / 18 Σκέψεις 79 έως 86 , καθώς και εκεί Μνημονευόμενη Προηγούμενη Νομολογία μεταξύ των οποίων ειδικά η Απόφαση ΔΕΕ της 25-01-2007 στην Υπόθεση C- 278/05 Σκέψη 57 : “Εντούτοις, όπως έχει διατυπωθεί η βούληση του κοινοτικού νομοθέτη, επιβάλλεται η διαπίστωση ότι οι διατάξεις εσωτερικού δικαίου που μπορούν να καταλήξουν, σε ορισμένες περιπτώσεις, σε περιορισμένη διασφάλιση των παροχών κατά το 20 ή 49 % των δικαιωμάτων που μπορεί να διεκδικήσει ένας μισθωτός, ήτοι λιγότερο από το ήμισυ των δικαιωμάτων αυτών, δεν μπορούν να θεωρηθούν ότι ανταποκρίνονται στον ορισμό του όρου «προστασία» που χρησιμοποιείται στο άρθρο 8 της οδηγίας.” ) για τις περιπτώσεις Αφερεγγυότητας Εργοδότη ή Μεταβίβασης της Επιχείρησης οι οποίες βεβαίως δεν συντρέχουν Νομίμως για την ΕΤΕ με Αναδρομική από 01-03-2018 ( αφού η ανωτέρω Πάγια Νομολογία του ΔΕΕ ισχύει ήδη από τουλάχιστον 25-01-2007 ) Προσαύξησή των Παροχών του πρώην ΕΤΕΑΕΠ προς καθένα Δικαιούχο σε Ύψος που να καλύπτει το Ελάχιστο Υποχρεωτικό Όριο Προστασίας του Άρθρου 8 των Οδηγιών 80 / 987 και 2008 / 94 δηλαδή τουλάχιστον το Ισόποσο του 50% των Οφειλομένων από την ΕΤΕ ως Εργοδότη Ετήσιων Αποδοχών καθενός Δικαιούχου από την ΕΤΕ μέσω του ΛΕΠΕΤΕ δηλαδή σε τουλάχιστον =50% Χ 14 / 12 = = 58,333% του ήδη Απονεμηθέντος σε καθένα με Απόφαση της ΕΤΕ / ΑΟΠΕΤΕ Ποσού Μηνιαίας Επικούρησης ή του Προβλεπόμενου για καθένα βάσει του Κανονισμού ΛΕΠΕΤΕ Ποσού Μηνιαίας Επικούρησης πλέον τυχόν Επιστρεπτέων Κρατήσεων ή Εισφορών υπέρ ΑΚΑΓΕ ή άλλων επειδή δεν υπόκεινται σε τέτοιες Κρατήσεις - Εισφορές ( εκτός από Κρατήσεις για Φόρο Εισοδήματος και Εισφορές για Περίθαλψη ) ούτε οι Μετεργασιακές Παροχές μέσω του ΛΕΠΕΤΕ , ούτε οι Προνοιακής Φύσεως Παροχές του πρώην ΕΤΕΑΕΠ και Ταυτόχρονα Καταργούνται Αναδρομικά από την Ψήφισή τους οι ήδη Νομοθετημένες βάσει Διάταξεων του Άρθρου 63 του Ν. 4680/2020 - Άδικη Μείωση των Παροχών του πρώην ΕΤΕΑΕΠ από 01-01-2025 σε ακόμη Μικρότερο Ύψος βάσει των Διατάξεων περί Υπολογισμού του Ύψους των Παροχών του πρώην ΕΤΕΑΕΠ και περί Περικοπής της Προσωπικής Διαφοράς - και Άδικος Αποκλεισμός των Συνταξιούχων ΕΤΕ ως Δικαιούχων Παροχών του πρώην ΕΤΕΑΕΠ από κάθε Μελλοντική Αύξηση των Παροχών αυτών - και Άδικη Απαλλαγή της ΕΤΕ ως Εργοδότη και ως Τράπεζας από κάθε άλλη ( πέραν των Οριζόμενων στο ίδιο Άρθρο ως μη Προσμετρώμενων υπέρ των Δικαιούχων Επικούρησης Πρόσθετων Εισφορών της προς το πρώην ΕΤΕΑΕΠ ) Υποχρέωσή της έναντι παντός Τρίτου δηλαδή και έναντι των Δικαιούχων Επικούρησης μέσω του ΛΕΠΕΤΕ ακόμη και ως Θυμάτων Ποινικώς Κολάσιμης Αδικοπραξίας της ΕΤΕ βάσει της Ακροτελεύτιας Διάταξης του ιδίου Άρθρου η οποία Επιδιώκει Συγκεκαλυμμένη και Αντίθετη στο Σύνταγμα Αμνήστευση Ποινικώς Κολάσιμων μη Πολιτικών Αδικημάτων." ========================================================================= χωρίς βεβαίως να Επιτρέπεται Νομίμως , ούτε να Διατηρηθεί με τυχόν Παράλειψη Κατάθεσης προς Ψήφιση της Προτεινόμενης Νέας Διάταξης ούτε να Επιχειρηθεί με τυχόν Προσθήκες ή Παραλείψεις στο Τελικό Κείμενο της Προτεινόμενης προς Ψήφιση Νέας Διάταξης κανενός είδους Νομιμοποίηση , ή Ανοχή , ή Υπόθαλψη , των Υπευθύνων για τη Σχεδίαση , Οργάνωση , Εκτέλεση και Συγκάλυψη Ποινικώς Κολάσιμων Πράξεων ή Παραλείψεων , ή Συμπεριφορών , σε βάρος των Δικαιούχων Παροχών Επικούρησης Συνταξιούχων ΕΤΕ και του πρώην ΕΤΕΑΕΠ και του Δημοσίου όπως Ενδεικτικά , του τυχόν Συμψηφισμού ή Συνυπολογισμού υπέρ της ΕΤΕ , - είτε των Πρόσθετων Εισφορών της ΕΤΕ προς το πρώην ΕΤΕΑΕΠ , ως δήθεν Καταβολών της ΕΤΕ προς το πρώην ΕΤΕΑΕΠ ως Τρίτο , δήθεν έναντι των Οφειλομένων από την ίδια την ΕΤΕ Παροχών Επικούρησης μέσω του ΛΕΠΕΤΕ ή και δήθεν έναντι των Οφειλομένων από την ίδια την ΕΤΕ σχετικών Αποζημιώσεων - είτε των Προνοιακής Φύσεως Παροχών του πρώην ΕΤΕΑΕΠ προς τους Δικαιούχους τους ως δήθεν Καταβολών του πρώην ΕΤΕΑΕΠ ως Τρίτου , δήθεν εκ Μέρους ή για Λογαριασμό της ΕΤΕ , ή και προς δήθεν Όφελος των Δικαιούχων Παροχών , Αποσιωπόντας Σκοπίμως την Υπέρτερη Ζημία τους από την τυχόν Αναγνωρισή τους ως υπέρ της ΕΤΕ , ή ως δήθεν Όφελος των Δικαιούχων των Παροχών του ΕΤΕΑΕΠ που προέκυψε από την Αδίκως Προκληθείσα από την ΕΤΕ Ζημία τους , = με τις Μετεργασιακές Παροχές Επικούρησης και τις σχετικές Αποζημιώσεις που οφείλει στο Ακέραιο η ΕΤΕ ως Εργοδότης μέσω του ΛΕΠΕΤΕ , εφόσον ή ΕΤΕ ούτε έχει κριθεί Νομίμως Αφερέγγυα έως και σήμερα , ( Οδηγίες 80 / 987 και 2008 / 94 ) ούτε έχει Μεταβιβασθεί έως και σήμερα , ( Οδηγία 2001 / 23 ) ούτε έχει Επιδιωχθεί Νομίμως έως και σήμερα Ταυτόχρονη πλήρης Υποκατάσταση του πρώην ΕΤΕΑΕΠ , ( βάσει τουλάχιστον των Προβλέψεων του Νόμου 4387 / 2016 και των Συνολικών , για όλη τη Διάρκεια Ασφάλισης καθενός , Αναλογικών και Έκτακτων , Εργατικών και Εργοδοτικών , Τιμαριθμικά Αναπροσαρμοζομένων ανά έτος Εισφορών τους ως μέρος της Αμοιβής Εργασίας τους κατα τις Αποφάσεις ΑΕΔ 3 , 4, και 5 / 2007 ) σε όλα τα Δικαιώματα και σε όλες τις Υποχρεώσεις της ΕΤΕ έναντι των Ασφαλισμένων μέσω του ΛΕΠΕΤΕ Εργαζομένων της ως Δικαιούχων Ισόβιας Μετεργασιακής Επικούρησης από την Νομίμως Λειτουργούσα από το 1949 έως σήμερα ως Τράπεζα , Φερέγγυα και Αξιόχρεη ΕΤΕ μέσω του ΛΕΠΕΤΕ μεταξύ των οποίων και τα Δικαιώματα και Υποχρεώσεις για Τήρηση και Αναπλήρωση Επαρκούς Αποθεματικού υπέρ των Δικαιούχων Επικούρησης αφού αυτό θα συνιστούσε Απαγορευμένη από το Δίκαιο περί Ανταγωνισμού και επομένως Επιστρεπτέα Κρατική Ενίσχυση υπέρ της ΕΤΕ , και Ποινικώς Κολάσιμη Απιστία εκ μέρους καθενός Υπευθύνου , Διαπραχθείσα σε βάρος του πρώην ΕΤΕΑΕΠ και του Δημοσίου , ( αφού δεν έχει Επιδιωχθεί ακόμη ως μη Προβλεφθείσα Ρητώς η Νομίμως Οφειλόμενη κατά Καθήκον καθενός Υπευθύνου Άσκηση στο Ακέραιο και Εμπρόθεσμα όλων των εξ Αναγωγής Δικαιωμάτων κατά τον ΑΚ του πρώην ΕΤΕΑΕΠ και του Δημοσίου κατά της ΕΤΕ για τυχόν Καταβολές τους προς Όφελός της ) και Απαγορευμένη από το Σύνταγμα Αμνήστευση ( έστω και Σιωπηρή ή Συγκεκαλυμμένη ή Προκαταβολική ) ήδη Καταγγελθέντων και ήδη Διερευνόμενων από την Δικαιοσύνη , Ποινικώς Κολάσιμων μη Πολιτικών Αδικημάτων Διαπραχθέντων σε βάρος τόσον των Δικαιούχων Παροχών Επικούρησης , όσον και του πρώην ΕΤΕΑΕΠ και του Δημοσίου . ========================================================================== ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΔΙΑΡΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - και ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ========================================================================== ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ Παναγιώτης Δ. Γεωργιάδης Συνταξιούχος ΕΤΕ