Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Αλυγιζάκης Εμμανουήλ' | 29 Αυγούστου 2011, 11:54

    Αποτελεσματική και άμεση Δημόσια Διοίκηση μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν εκπληρωθούν κατ' ελάχιστο οι παρακάτω προϋποθέσεις: 1. Όλες οι Υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα λειτουργούν ψηφιακά. 2. Τα προσωπικά στοιχεία του πολίτη να καταχωρούνται σε μία μόνο υπηρεσία και άμεσα να ενημερώνονται όλες οι Υπηρεσίες για το ΜΗΤΡΩΟ του κάθε πολίτη και τις τυχών αλλαγές σε αυτό π.χ. αλλαγή διεύθυνσης μόνο στα Κ.Ε.Π. και αυτόματα όλες οι υπηρεσίες να έχουν την νέα διεύθυνση του πολίτη. Έτσι δεν έχουμε επικαλυπτόμενους υπαλλήλους που ασχολούνται με το ίδιο αντικείμενο σε διαφορετικούς Υπηρεσίες. Ο πολίτης θα πρέπει να παίρνει στο ληξιαρχείο ένα μοναδικό μητρώο όταν γεννιέται ή από τα ΚΕΠ όταν θέλει να συναλλαχθεί για πρώτη φορά με ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες αν δεν είναι Έλληνας πολίτης και να τον ακολουθεί σε όλη του την ζωή. Αυτός να είναι ο Αριθμός Ταυτότητας, το ΑΦΜ, το ΑΜΚΑ του και ότι άλλο έχουμε σήμερα για να μας προσδιορίζει. Με κλειδί αυτόν τον μοναδικό αριθμό θα δημιουργείται το μητρώο του πολίτη και θα προστίθενται οι απαραίτητες για την δημόσια Διοίκηση πληροφορίες. Κάθε υπηρεσία θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα δεδομένα του μητρώου του πολίτη που την αφορούν άμεσα. Τα ίδια θα πρέπει να ισχύσουν και για τις εταιρείας. 3. Να υπάρχει διασύνδεση μεταξύ των συναρμόδιων σε διαδικασίες υπηρεσιών. Σε οποιαδήποτε διαδικασία εμπλέκονται περισσότερες από μία υπηρεσίες να υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης, από οποιονδήποτε παίρνει μέρος στην διεκπεραίωση της, στα δεδομένα του φακέλου που αφορούν τη διαδικασία και πρέπει να λάβει γνώση και υπάρχουν αποθηκευμένα στα ψηφιακά αρχεία των εμπλεκομένων υπηρεσιών. 4. Σε κάθε διαδικασία να δημιουργηθεί αυτόματο work flow ακόμα και όταν εμπλέκονται πάνω από μία υπηρεσίες. Έτσι θα μειωθεί ο χρόνος διεκπεραίωσης μιας υπόθεσης και θα καταστεί δυνατός ο έλεγχος της. Επιπλέον, αν βρεθούν τυχών προβλήματα που παρουσιάζονται συστηματικά στην ολοκλήρωση μιας διαδικασίας θα μπορούν άμεσα να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις για επιδιόρθωση του προβλήματος και επιβολή των τυχών απαραίτητων κυρώσεων. Έτσι θα είναι δυνατόν να ελεγχθεί άμεσα μια διαδικασία, από την οπτική της αξιολόγησης των υπαλλήλων αλλά και του πολίτη για να διαπιστωθούν τυχών παρατυπίες. Η αυτεπάγγελτη αναζήτηση με το υπάρχων σύστημα είναι αδύνατη ενώ αν υλοποιηθούν τα παραπάνω θα είναι αυτονόητη. Οι χρόνοι εξυπηρέτησης θα μειωθούν δραματικά. Αν τα παραπάνω υλοποιηθούν πιστεύω ότι θα βοηθήσει στο να αλλάξει και η νοοτροπία των δημοσίων Υπαλλήλων γιατί πλέον θα υπάρχει και έλεγχος στο που κολλάει το σύστημα.