Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 6 Μαΐου 2013, 19:03

    Ελπίζουμε οι αλλαγές να ισχύσουν και στην εκπαίδευση. Επιτέλους, δεν μπορεί να παραγκωνίζονται εκπαιδευτικοί-δημόσιοι υπάλληλοι με πλείστα προσόντα, για χάρη της προϋπηρεσίας. Απόφοιτοι 2ετούς φοίτησης, χωρίς κανένα άλλο πτυχίο ή τυπικά προσόντα, διευθύνουν σχολικές μονάδες και προΐστανται εκπαιδευτικών, που διαθέτουν μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, γνώσεις Πληρ/κής κλπ. Και ποιος εγγυάται ότι η εμπειρία (αρχαιότητα/χρόνια υπηρεσίας) είναι προσόν; Η εμπειρία είναι προσόν μόνον όταν είναι ορθή, αποδοτική και παραγωγική. Όταν κάποιος μαθαίνει και υλοποιεί εσφαλμένα επί χρόνια μια εργασία ή αποδίδει το ίδιο επί χρόνια, χωρίς αξιολόγηση των πράξεων ή επιτευγμάτων του, τότε θεωρούμε ότι αυτός είναι έμπειρος;;; Και μάλιστα τον επιβραβεύουμε, μοριοδοτώντας τον κι επιπλέον; Γιατί, δεν μπορεί ένας νεώτερος υπάλληλος ή εκπαιδευτικός, να αποδώσει καλύτερα στη διοίκηση από έναν παλαιότερο; Αν η εμπειρία του αξιολογηθεί από κάποιους ή κριθεί (π.χ. συνάδερφοι εκπ/κοί, γονείς κλπ.), τότε να λάβει και τα αντίστοιχα μόρια επιβράβευσης. Μοριοδότηση όμως, λόγω αρχαιότητας είναι λάθος. Και μην ξεχνάτε ότι όλοι οι εφευρέτες, επιστήμονες κ.ά. στο άνθος της ηλικίας τους δημιούργησαν και διέπρεψαν. Όχι στα 60-65 τους!