Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΟΥΤΣΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ' | 9 Μαΐου 2013, 12:27

    Τόσο για τις ισχύουσες διατάξεις όσο και για τις προτεινόμενες ερωτάται η υπηρεσία σας: ποιοι είναι κατά νόμο ελεγκτές ιατροί αρμόδιοι για έλεγχο κατ’ οίκον ασθένειας υπαλλήλων; από ποια όργανα ορίζονται και με ποιά νομική βάση ορίζονται για τους υπαλλήλους των υπηρεσιών του Δημοσίου, του ευρύτερου δημόσιου τομέα-ΝΠΔΔ και των Περιφερειών της χώρας σε επίπεδο Νομού; Κατά την άποψή μας το οι διατάξεις των άρθρων 59 και 60 του Ν. 1943/1991 και των εγκυκλίων εφαρμογής τους δεν έχουν εφαρμογή μετά τη σύσταση και λειτουργία των αιρετών Νομαρχών και εν συνεχεία των αιρετών Περιφερειών- Ν. 2244/1994-Π.Δ.30/1996 και 3852/2010. Με τη διοικητική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της χώρας απο το 1994 μέχρι σήμερα ο πρώην αιρετός Νομάρχης και ο νυν αιρετός Περιφερειάρχης ή Αντιπεριφερειάρχης ασκούσαν και ασκούν τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στις δομές και στο ανθρώπινο δυναμικό των οργανισμών τους και όχι στο προσωπικό όπως είναι οι γιατροί τωνΝοσοκομείων ή Κ.Υ. ή οι γιατροί του ΟΠΑΔ για να μπορούν να ορίσουν. Υπάρχει ανάγκη διευκρίνησης του φορέα απο τον οποίο προέρχεται ο ελεγτής ιατρός, του οργάνου που ορίζει τον ελεγκτή ιατρό και της υπηρεσίας στην οποία απευθύνονται οι ενδιαφερόμενες υπηρεσίες για την αποστολή ελεγκτή ιατρού για κατ οιίκον έλεγχο ασθενούντων υπαλλήλων.