Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΕΙΡΗΝΗ' | 13 Μαΐου 2013, 15:17

    Οχι ότι τηρούνταν τα προηγούμενα χρόνια (που υπήρχε) το κριτήριο της αρχαιότητας.Τηρούνταν μόνο στις περιπτώσεις που ο αρχαιότερος ήταν και αρεστός στους πολιτικούς του προϊσταμένους.Υπάρχουν άλλωστε περιπτώσεις που δεν τηρείται ούτε το κριτήριο του κλάδου και της κατηγορίας.Στις περισσότερες περιπτώσεις προϊστάμενοι ορίζονταν υπάλληλοι που είχαν λιγότερα έτη υπηρεσίας αλλά και λιγότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα από άλλους που δεν είχαν οριστεί ποτέ προϊστάμενοι.Και δε διστάζω να σας αναφέρω (ούτως ή άλλως είναι πράγματα που γίνονται απροκάλυπτα) ότι αυτό συμβαίνει στο φορέα που εργάζομαι ως μόνιμη υπάλληλος,όπου διορίστηκα ως απόφοιτη Πανεπιστημίου με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όμως δε μου ορίστηκαν καν ποτέ αρμοδιότητες κατηγορίας ΠΕ,αλλά εργάζομαι στη Γραμματειακή υποστήριξη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, που σύμφωνα με τον Οργανισμό της Περιφέρειας δεν έχει καν τμήμα Γραμματείας (παρόλο που υπάρχει μεγάλος όγκος εργασιών για διοικητικούς υπαλλήλους), και,ενώ το έχω ζητήσει επανειλημμένως από την Προϊσταμένη της υπηρεσίας, αρνείται να μου ορίσει ατομικούς στόχους,αλλά έχει εκδόσει απόφαση σύμφωνα με την οποία "οριζόμαστε από κοινού με άλλον υπάλληλο για το σύνολο της Γραμματειακής υποστήριξης ολόκληρης της υπηρεσίας" (Δηλαδή για ό,τι λάθος ή παράλειψη κάνει ο ένας από τους 2 μπορεί να αποδοθεί ευθύνη και στον άλλο και σίγουρα δεν μπορεί έτσι να μετρηθεί η απόδοση του καθενός χωριστά.Όμως ο καθορισμός της στοχοθεσίας ανά εργαζόμενο και από τον ίδιο το νόμο σας προβλέπεται και αναγκαίος είναι για τη μέτρηση της αποδοτικότητας του υπαλλήλου και την αξιολόγησή του και ,το κυριότερο, είναι αυτονόητος.) Όριζε ,λοιπόν, ο Νομάρχης-τότε ανήκαμε στη Νομαρχία- όποιον ήθελε ως προϊστάμενο (κυρίως τμήματος), χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο, με τη μέθοδο της επί χρόνια συνεχιζόμενης αναπλήρωσης. Το ίδιο σύστημα ακολούθησε κι ο Περιφερειάρχης. Και,για να είναι νόμιμα όλα αυτά ,έρχεστε τώρα και εσείς να καταργήσετε και το τελευταίο αντικειμενικό κριτήριο που υπήρχε (έστω κι αν δεν πολυτηρούνταν),δηλαδή το κριτήριο της αρχαιότητας.Τώρα πια θα είναι και σύννομο να γίνεται η επιλογή των προϊσταμένων με καθαρά κομματικά ή υποκειμενικά κριτήρια.Δε θα υπάρχει κανένα εμπόδιο.Δε θα υπάρχουν καθόλου αντικειμενικά κριτήρια,αλλά θα ισχυρίζεστε ότι αυτό που κάνει τη διαφορά και ορίζεται προϊστάμενος ο συγκεκριμένος υπάλληλος είναι ότι έχει δήθεν ουσιαστικά προσόντα (κι ας μη μπορεί "να ξεχωρίσει", ο κακομοίρης, "2 γαϊδουριών άχυρο".) Με αυτό το σύστημα,άλλωστε, της ψευδούς κρίσης επί των ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, θα χαρακτηριστούν πλεονάζοντες και θα τεθούν σε διαθεσιμότητα οι υπάλληλοι. Όσοι δεν είναι επιθυμητοί (για κομματικούς και προσωπικούς λόγους) θα χαρακτηριστούν μειωμένων ουσιαστικών προσόντων.Όσοι είναι επιθυμητό (για κομματικούς και προσωπικούς λόγους) να παραμείνουν στην υπηρεσία θα χαρακτηριστούν αυξημένων ουσιαστικών προσόντων. Αν αναγνωριζετε ότι το υφιστάμενο σύστημα επιλογής προϊσταμένων δεν ειναι ορθό, τότε γιατί ορίζετε στο παρόν σχέδιο νόμου ότι για να γίνει κάποιος Διευθυντής,πρέπει να έχει διατελέσει Τμηματάρχης και για να γίνει κάποιος Γενικός Διευθυντής πρέπει να έχει διατελέσει τουλάχιστον Προϊστάμενος Διεύθυνσης;Αν το σύστημα επιλογής τους ως προϊσταμένων δεν ήταν αξιοκρατικό, γιατί να έχει σημασία για την επιλογή τους ως Προϊσταμένων με το νέο ,αξιοκρατικό υποτίθεται, σύστημα το γεγονός ότι διατέλεσαν Προϊστάμενοι;