Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 1 Ιανουαρίου 2012, 22:20

    Όλα αυτά περί ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μου φαίνονται δυσνόητα και μπερδεμένα. Θα ήθελα όμως ως νέος άνθρωπος να προτείνω κάποιες ιδέες ώστε όλες οι επαφές του πολίτη με το δημόσιο να γίνονται ηλεκτρονικά. 1) Θα μπορούσε ο κάθε πολίτης να ταυτοποιείται ηλεκτρονικά από το Υπουργείο Εσωτερικών και να αποκτά κάποιο κωδικό, όπως ακριβώς γίνεται σήμερα με τις φορολογικές δηλώσεις που στέλνονται ηλεκτρονικά. 2) Να μπορεί ο πολίτης με τον παραπάνω κωδικό να στέλνει ηλεκτρονικά τις αιτήσεις και τις καταγγελίες του, όπως και να μπορεί να επισυνάπτει σκαναρισμένα έγγραφα, προς ΟΛΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Π.χ. δήμοι, περιφέρειες, υπουργεία, αστυνομία, ικα, νοσοκομεία, ανεξάρτητες αρχές, δικαστήρια, κτλ. 3) Ο υπάλληλος που απαντάει στο ηλεκτρονικό αίτημα του πολίτη, βγάζει ο ίδιος αριθμό πρωτοκόλου από τον υπολογιστή του καθώς θα ετοιμάζει την απάντηση, την υπογράφει ηλεκτρονικά και την αποστέλλει με email στον πολίτη. Δεν χρειάζεται ΚΑΜΙΑ άλλη υπογραφή. Παράλληλα εξοικονομούνται χαρτί, μελάνι και ταχυδρομικά τέλη. 4) Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα τέλη κυκλοφορίας να μην πληρώνονται ηλεκτρονικά, και κατόπιν τα σήματα να αποστέλλονται ταχυδρομικά στους πολίτες. Ούτε ουρές σε τράπεζες, εφορίες, ούτε ταλαιπωρία κλπ. Ελπίζω να προλάβω σε αυτή τη ζωή να δω κάποια από αυτά να πραγματοποιούνται. Έχω βαρεθεί σε αυτή τη χώρα να έρχομαι σε άμεση επαφή με αναιδείς και άξεστους δημοσίους υπαλλήλους, που με προσβάλλουν καθημερινά, μου θίγουν την αξιοπρέπεια και προσπαθούν να με μειώσουν με κάθε τρόπο. Εκεί εξαντλούν όλη τους την ευφυία. Δεν θέλω να τους βλέπω από κοντά, και μόνο η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι ικανή να διαφυλάξει την αξιοπρέπεια των πολιτών από αυτή την τραυματική εμπειρία. Ευχαριστώ και Καλή Χρονιά.