Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ' | 5 Οκτωβρίου 2013, 20:36

    ATCOLA 1) 37.500 ΔΥ δεν είναι πολύ λίγοι στο σύνολο των 614.000; Όπως πολύ εύστοχα αναφέρει ο Δρ Γεώργιος Γιαννιτσιώτης "σήμερα ΔΕΝ νοείται υπάλληλος γραφείου που να μην χειρίζεται Η/Υ, πλείστοι των Δ.Υ. γνωρίζουν και χειρίζονται Η/Υ".Ας πούμε, λοιπόν, ότι είναι 300.000. 3) Άρα: 300.000x6x1,5 αντίγραφα (κρατάει 1 ο υπάλληλος σαν αποδεικτικό της αίτησης ή το σαρώνει στο scanner, όπου αυτός υπάρχει, γι'αυτό και το 1,5) = 2,7 εκ. σελίδες. Κόστος χαρτιού (2.700.000/2.500)*18=19.440€ 4) Κόστος τόνερ: Τα 0,01€/σελίδα αντιστοιχούν σε 20€ ανά τόνερ 2.000 σελ. ή 100€ των 10.000 σελ.. Αυτό το κόστος υπάρχει μόνο στα πολύ μεγάλα γνήσια τόνερ άνω των 15.000 σελ. (των ακριβότερων εκτυπωτών που μπορούν να προμηθευτούν λίγες υπηρεσίες) και στα συμβατά και ανακατασκευασμένα, τα οποία προμηθεύεται η μειονότητα των υπηρεσιών του Δημοσίου (μεταξύ αυτών και η δική μου). Ένα γνήσιο τόνερ 2.000 σελ. κοστίζει τουλάχιστον 50€, των 5.000 σελ. 100€ και των 10.000 150€. 1 μέσος όρος των παραπάνω είναι το τόνερ των 5.000 σελ., δηλαδή 20€ ανά 1000 σελ., άρα (2.700.000/1000)*20=54.000€ Συνολικό κόστος για χαρτί+τόνερ: (19.440+54.000)€=73.440€ Υπάρχει και το κόστος συντήρησης του εκτυπωτή (drum/photoconductor) και κάποιες επιπλέον σελίδες λόγω λαθών στην αίτηση, τα οποία δεν μπορούμε να τα υπολογίσουμε, καθώς κάποιοι εκτυπωτές έχουν τύμπανο ενσωματωμένο στο τόνερ. Υπολόγισε και τα αντίστοιχα κόστη της έγκρισης, όπου αυτή εκδίδεται. Δεν μας ανέφερες, όμως, τις προτάσεις και τα σχόλιά σου για το άρθρο, εκτός αν το έχεις κάνει ήδη με άλλο ψευδώνυμο ή πραγματικό όνομα. Σε ποιό Υπουργείο υπηρετείς και τι ειδικότητα και σπουδές έχεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων