Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΔΩΡΑ' | 16 Ιανουαρίου 2014, 12:40

    Όλα είναι μετρήσιμα. Και σαφώς το τι διεκπεραιώνει κάποιος. Επιπλέον στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης θα μπορούσε να δίνεται η ευκαιρία στον εξυπηρετούμενο να βάλει σε ένα κουτάκι, ή να πατάει ένα πλήκτρο με άριστα το 10, ως βαθμό, για την εξυπηρέτηση που έλαβε. Και αυτό να προσμετράται σε ένα ποσοστό. Λέμε τώρα. Επίσης θα μπορούσε να γίνεται μυστική ψηφοφορία σε κάθε υπηρεσία, αποτίμησης των συναδέλφων.Όλοι να αξιολογούνταν από όλους.