Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΔΑΣΟΠΟΝΩΝ-ΟΔΕΔΥ' | 14 Μαΐου 2014, 12:55

    14/05/2014 ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΔΑΣΟΠΟΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Δ.Υ-Ο.Δ.Ε.Δ.Υ Ευθύς εξ’ αρχής θα τονίσουμε ότι μεγαλύτερη απόδειξη του ότι ο Ν.3839/10 απέτρεπε ή τουλάχιστον περιόριζε δραστικά την αυθαιρεσία των κομματικών και αναξιοκρατικών επιλογών στο Δημόσιο, δεν υπάρχει από το ότι ο νόμος αυτός δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Με το προτεινόμενο Σ/Ν επιχειρείται ευθεία παραπομπή στον παλαιοκομματισμό , στις πελατιακές σχέσεις, σε μια Δημόσια Διοίκηση αρεστών και ημετέρων. Χρησιμοποιώντας όρους και χαρακτηρισμούς που αναφέρονται στην εισήγηση της διαβούλευσης όπως, μεταρρύθμιση, δίκαιο, αξιοκρατικό, αντικειμενικό, καινοτόμο, αδιάβλητο κλπ. ΡΩΤΑΜΕ:  Αποτελεί μεταρρύθμιση, εκσυγχρονισμό και αξιοκρατία η κατάργηση της μοριοδότησης των τίτλων σπουδών και της πολύτιμης εργασιακής εμπειρίας, που αποκτώνται με πολύχρονες σπουδές και ενασχόληση στη Διοίκηση και η αντικατάστασή τους εν πολλοίς από μία υποκειμενική συνέντευξη;  Είναι αξιοκρατικό, δίκαιο και ηθικό να επιβραβεύονται και να προωθούνται , οι ήδη υπηρετούντες προϊστάμενοι, που τοποθετήθηκαν με ευνοιοκρατικά και κομματικά κριτήρια και πολλές φορές παράνομα, έναντι άλλων άξιων συναδέλφων με ίδια και τις περισσότερες φορές με περισσότερα προσόντα, αλλά μη αρεστών;  Από που αντλούν ίχνος νομιμότητας οι πολύχρονες τοποθετήσεις των παραπάνω αναπληρωτών προϊσταμένων , όταν υπάρχουν αποφάσεις του Ελεγκτικού συνεδρίου που αποφαίνονται ότι η αναπλήρωση ισχύει εώς και ένα μήνα;  Ποια δικαιοσύνη και ποια νομιμότητα «υπηρετείται», όταν αποκλείονται απολύτως παράνομα, οι πτυχιούχοι ΤΕ από τη κατάληψη θέσεων Γενικών Δ/ντών όταν με σειρά νόμων τα ΠΕ και τα ΤΕ αποτελούν ίδιου επιπέδου πτυχία;  Αποτελεί διαφάνεια, μεταρρύθμιση και ίση μεταχείριση όταν με την εξουσιοδότηση της παραγράφου 2 του άρθρου 54 Ν.4178/13 και ΚΥΑ των αρμόδιων υπουργών, δίνεται η δυνατότητα με την προκύρηξη να προστίθενται κατά το δοκούν από το αρμόδιο όργανο, επιπλέον προϋποθέσεις και προσόντα ανατρέποντας τα θεσμοθετημένα και δίνοντας τη δυνατότητα στην κανονιστικώς δρώσα Διοίκηση να αποκλείει και να αυθαιρετεί;  Γιατί αποτελεί καινοτομία η συμμετοχή στις διαδικασίες αξιολόγησης και στελεχών του ιδιωτικού τομέα και από που προκύπτει η διασφάλιση της αντικειμενικότητας και της διαφάνειας από τη πλευρά τους; ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ: σαν ένδειξη έμπρακτης και ξεκάθαρης σύγκρουσης με το κομματικό κράτος και τις πελατιακές σχέσεις.  Απόσυρση του νομοσχεδίου.  Εφαρμογή του από 4ετίας και ακόμη αναμένοντος την εφαρμογή του Ν.3839/10, ο οποίος ήδη λαμβάνει απόψη και τα τυπικά προσόντα (πτυχία, εμπειρία) και τα δυναμικά χαρακτηριστικά (γραπτή εξέταση, συνέντευξη), με διερεύνηση ενίσχυσης περαιτέρω των αξιοκρατικών του χαρακτηριστικών.  Έτσι θα αναδειχθούν οι άξιοι προϊστάμενοι στο Δημόσιο που ο διαφανής και ο αξιοκρατικός τρόπος ανάδειξης τους θα τους απαλλάξει από τα δεσμά του κομματικού εναγκαλισμού και θα τους προσδώσει κύρος, εκτίμηση και αυτοπεποίθηση για να υπηρετήσουν το Δημόσιο συμφέρον σ’αυτή τη δυσμενέστατη για τη χώρα μας συγκυρία. Η επιμονή στη λάθος κατεύθυνση θα επιβεβαιώσει την αρχαία ρήση «Των οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδωμεν» O O ΠΡΟΕΔΡΟΣ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΠ. ΓΕΡΑΣΗΣ ΑΘ. ΜΙΧΑΗΛ