Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΚΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 21 Μαΐου 2014, 12:12

    Σας θέτω υπ' όψιν ότι από τις αρχές του 2011 έγιναν τοποθετήσεις αναπληρωτών σε οργανικές μονάδες επιπέδου Δ/νσης ή Τμήματος σε Ο.Τ.Α., ανά την Επικράτεια, και ειδικότερα στο Δήμο Ρόδου, όπου εργάζομαι ως μόνιμος υπάλληλος τα τελευταία 27 και πλέον χρόνια, με αποφάσεις Δημάρχου, χωρίς να τηρηθούν οι σχετικές κείμενες διατάξεις, αφενός αυτές που αφορούσαν την άμεση σύσταση Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας και αφετέρου εκείνες περί της άμεσης αξιολόγησης από το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, ώστε να ανιχνευθεί ποιοί συγκέντρωναν αδιαμφισβήτητα τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα για να τοποθετηθούν στις ανωτέρω θέσεις ευθύνης. Σημειωτέον η Πράξη ορισμού υπαλλήλου ως αναπληρωτή σε κενωθείσα ή νεοσύστατη θέση Προϊσταμένου Οργανικής Μονάδας, μέχρι την τοποθέτηση νέου Προϊσταμένου, λαμβάνει χώρα μέχρι της πληρώσεως, με επιλογή από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο, των θέσεων Προϊσταμένων επιπέδου Τμήματος, και Διεύθυνσης, που θα κενωθούν κατ' εφαρμογή του Ν.4024/2011, δηλαδή, λόγω της αυτοδίκαιης απόλυσης ή της θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα των κατόχων των θέσεων αυτών, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 84, 85 και 86 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α' 26) και του άρθρου 5 του ν. 3839/2010 (Α' 51), η τοποθέτηση των Προϊσταμένων διενεργείται με μόνη απόφαση του οικείου Υπουργού ή του οικείου οργάνου διοίκησης (δηλαδή του Δημάρχου) που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι υπάλληλοι που τοποθετούνται προϊστάμενοι σε αυτές τις οργανικές μονάδες πρέπει να διαθέτουν τα τυπικά προσόντα που προβλέπονται για τη θέση που καταλαμβάνουν, σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις και τις προϋποθέσεις επιλογής για τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης (άρθρο 33 παρ. 12 του Ν.4024/2011, υπ' αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.26.14/754/οικ.21052/31.10.2011 Εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης). Οι σχετικές αποφάσεις λοιπόν, λήφθηκαν χωρίς την κρίση του καθ’ ύλην αρμοδίου Υπηρεσιακού Συμβουλίου και χωρίς την προσωπική γραπτή γνώμη ενός εκάστου των συναδέλφων που αδίκως εξαιρούνται (εκτός ελαχίστων), περί της αποποίησης των σχετικών δικαιωμάτων τους, πέραν από κάθε υπηρεσιακή λογική, ευθύνη και αξιοκρατική μέριμνα, που επέβαλλαν αλυσιδωτά και την, εκτός αξιοκρατικής πραγματικότητας, μεταγενέστερη βαθμολογική αξιολόγηση-μοριοδότηση από το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, που σε αντίθετη περίπτωση, στην περίπτωση δηλαδή που ακολουθείτο η νομότυπη διαδικασία αξιολόγησης – τοποθέτησης προϊσταμένων οργανικών μονάδων, ευθύς εξ αρχής, από της αναλήψεως των καθηκόντων των υφιστάμενων Δημοτικών Αρχών, απλά δεν θα υφίσταντο ανάλογες απόφασεις με ταυτόσημα αποτελέσματα μοριοδότησης, αλλά ούτε η σειρά, ούτε κατ’ επέκταση τα πρόσωπα που την αποτελούν θα ήταν τα ίδια. Είναι ηθική αναγκαιότητα πλέον να αποκατασταθούν οι υπάλληλοι εκείνοι που κατά παράβαση κάθε νομιμότητας και κάθε ηθικού ερείσματος εξαιρέθηκαν από τις προαναφερθείσες διαδικασίες για την τοποθέτησή τους σε θέσεις ευθύνης, ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ Α' ΒΑΘΜΟ ΣΤΙΣ 31/10/2011, ΠΑΡΑΤΥΠΩΣ, ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ και να τους δοθεί με το παρόν νομοσχέδιο το δικαίωμα να λάβουν μέρος, έστω και τώρα, στις προφορικές συνεντεύξεις και στις γραπτές εξετάσεις, ωστε να ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΛΑΧΘΕΙ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (Συνέντευξη - Γραπτή Εξέταση) ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΝΑ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ή ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ(Σύλλογοι Εργαζομένων-Τοπικά Υπηρεσιακά Συμβούλια-Τοπικές Δ/νσεις Διοίκησης)ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΙΓΟΥΡΟ (το λέω από την υπηρεσιακή πείρα 27 ετών)ΟΤΙ ΟΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΔΙΑΠΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !!!!!!!!!!!!!!