• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτα' | 20 Σεπτεμβρίου 2013, 08:14

    Όπως αναφέρετε η μετάβαση στην ανοικτή Δημόσια Διοίκηση και Διακυβέρνηση έχει ιδιαίτερη σημασία για την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται στους πολίτες. Για τον εκσυγχρονισμό της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης και με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη, διασύνδεση σε ένα Ενιαίο portal Δεδομένων όλων των Ελληνικών Δημόσιων Υπηρεσιών στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας, μέσω αυτοματοποιημένων, εύχρηστων και φιλικών προς το χρήστη συστημάτων πληροφόρησης και ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης όλων των συναλλαγών με τις Δημόσιες Υπηρεσίες (Μοντέλο ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης). Οι ωφέλειες των πολιτών είναι: άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση χωρίς διακρίσεις (π.χ. ΑΜΕΑ), συνεχής λειτουργικότητα (24/7), λιγότερες μετακινήσεις, πρόσβαση από οπουδήποτε στην χώρα, ακόμα και από το εξωτερικό. Το Δημόσιο θα ωφεληθεί, από την ουσιαστική επανίδρυση των υπηρεσιών, εξοικονόμηση πόρων είτε φυσικών (χαρτί), είτε χρόνου, μικρότερο κόστος διεκπεραίωσης όπως και η δυνατότητα διασταύρωσης των στοιχείων των πολιτών. Οι προϋποθέσεις είναι, κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο (ψηφιακές υπογραφές), προστασία προσωπικών δεδομένων, ασφάλεια συναλλαγών πολυγλωσσικό περιβάλλον, διαλειτουργικότητα και στελέχωση των υπηρεσιών με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. http://labs.opengov.gr/2010/01/24/1640 O πολίτης θα πρέπει σε όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με το δημόσιο να χρησιμοποιεί ένα και μόνο username και password (κωδικοί taxis net)