• Στο απόσπασμα "[…]Στόχος • Η διεύρυνση της επικοινωνιακής πολιτικής του Κοινοβουλίου και η διάχυση της κοινοβουλευτικής και ιστορικής γνώσης στο σύνολο των πολιτών, ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου, πολιτικής ταυτότητας, ηλικίας, τόπου διαμονής, γλώσσας ή άλλων παραγόντων αποκλεισμού και περιορισμού[…]", να συμπεριληφθεί η διάσταση της αναπηρίας ως ακολούθως: "•Η διεύρυνση της επικοινωνιακής πολιτικής του Κοινοβουλίου και η διάχυση της κοινοβουλευτικής και ιστορικής γνώσης στο σύνολο των πολιτών, ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου, πολιτικής ταυτότητας, ηλικίας, τόπου διαμονής, γλώσσας, αναπηρίας ή άλλων παραγόντων αποκλεισμού και περιορισμού". Επιπρόσθετα, προτείνουμε να αποτυπωθεί η ανάγκη διασφάλισης της πρόσβασης και στο περιεχόμενο (δηλ. στα αναρτημένα ηλεκτρονικά έγγραφα), όχι μόνο στο σύστημα. Ως εκ τούτου προτείνουμε το αντίστοιχο απόσπασμα να τροποποιηθεί ως ακολούθως: "Υιοθέτηση πλατφόρμας για την ψηφιακή προβολή των εκθεσιακών συλλογών στο διαδίκτυο που θα διασφαλίζει την ευκολία και ποιότητα πρόσβασης για διάφορους τύπους χρηστών με αναπηρία και χρηστών υποστηρικτικών τεχνολογιών, τόσο στο περιβάλλον του συστήματος όσο και στο ηλεκτρονικό περιεχόμενο. Το περιβάλλον ανάπτυξης του συστήματος θα πρέπει να στηρίζεται σε διεθνή πρότυπα και πρωτόκολλα, ανοικτά τεκμηριωμένα και δημοσιευμένα συστήματα διεπαφής με προγράμματα τρίτων, ανοικτά πρωτόκολλα επικοινωνίας και ανοικτό περιβάλλον ως προς τη μεταφορά και ανταλλαγή δεδομένων με άλλα συστήματα (ΕΚΤ, Europeana".