• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος' | 14 Σεπτεμβρίου 2010, 22:32

    Από το άρθρο 2 προκύπτει ξεκάθαρα ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μεταβιβάζεται το σύνολο του τροχαίου υλικού. Μέρος του θα παραμείνει στον ΟΣΕ και θα αξιοποιηθεί με άλλη διαδικασία. Οι ερώτησεις είναι η εξής: 1. Αυτό θα γίνει με τους ίδιους όρους; 2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και ο θρυλούμενος ιδιώτης) θα παραλάβει από όλους σχεδόν τους τύπους, τις αναγκαίες ποσότητες. Οι υπόλοιπες πως θα ανακτήσουν το κόστος κτήσης τους; Θα σαπίζουν στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ, μέχρι να βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος; Να σημειωθεί ότι αρκετό από το καινούργιο τροχαίο υλικό (επιβατικά βαγόνια, μηχανές πορείας και αυτοκινητάμαξες, που κόστισαν δις ευρώ), ήδη απαξιώνεται λόγω ζημιών από συμβάντα, αφού οι όποιοι διαγωνισμοί ή άλλες ενέργειες αποκατάστασης του δεν έχουν φέρει αποτέλεσμα. Και ο ΟΣΕ για όλα αυτό το υλικό εγγράφει ετησίως τις αποσβέσεις του, χωρίς αυτό να φέρει έσοδα από την εκμετάλλευσή του.