• Σχόλιο του χρήστη 'ACS AEE' | 10 Ιανουαρίου 2011, 15:46

    Προτεινόμενη τροποποίηση: 1. Εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, με απόφαση του της ΕΕΤΤ, συστήνεται ταμείο αποζημίωσης, καθορίζονται οι διαδικασίες υπολογισμού του καθαρού κόστους, οι μηχανισμοί αποζημίωσης της καθολικής υπηρεσίας, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Παράρτημα Ι. Οι μηχανισμοί αποζημίωσης, εάν αυτό κριθεί αναγκαίο, δύνανται να εφαρμοσθούν μετά την ημερομηνία έναρξης της απελευθέρωσης, ήτοι με βάση τα ισχύοντα από την 1/1/2013 και μετά και μόνο. Οι μηχανισμοί αποζημίωσης εφόσον απαιτηθεί αποζημίωση από τους υπόλοιπους φορείς ταχυδρομικών υπηρεσιών θα αφορούν μόνο τους φορείς και τις υπηρεσίες /έσοδα αυτών που λειτουργούν στο πλαίσιο της ειδικής άδειας για παροχή καθολικών υπηρεσιών και μόνο, ενώ θα εξαιρούνται πλήρως του μηχανισμού αποζημίωσης οι υπηρεσίες και τα έσοδα αυτών που αφορούν το πλαίσιο των Γενικών Αδειών. Ο/Οι φορέας/ρείς παροχής καθολικής υπηρεσίας θα έχει/ουν κατ’ αναλογία συμμετοχή στον μηχανισμό αυτό. Αιτιολόγηση: Η τροποποίηση για την εισαγωγή της λέξης "ΕΕΤΤ" είναι αναγκαία για τους λόγους που αναφέρονται στο Βασικό Σχόλιο του Άρθρου 4. Αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ, ΚΑΙ Η προσθήκη του 2ου εδαφίου είναι αναγκαία για διευκρίνηση ότι δεν προκύπτει περίπτωση εφαρμογής πριν την ημερομηνία της απελευθέρωσης. Η προσθήκη του 3ου εδαφίου είαι βάσει της Οδηγίας 2008/6/ΕΚ, σημεία 27 κ 28 του προοιμίου ΚΑΙ για να διευκρινισθεί ότι και ο ΦΠΚΥ θα επιβαρύνεται ανάλογα. Προτεινόμενη τροποποίηση: 2. Το καθαρό κόστος, εάν θεωρηθεί ότι υπάρχει, θα επιβαρύνει, εάν κριθεί αναγκαίο, αφενός τους φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένου και του φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας, οι οποίοι κατέχουν ειδική άδεια και παρέχουν καθολικές υπηρεσίες και αφετέρου τον κρατικό προϋπολογισμό. Αιτιολόγηση: Αναγκαία τροποποίηση για να διευκρινισθεί ότι και ο ΦΠΚΥ θα επιβαρύνεται ανάλογα. Προτεινόμενη τροποποίηση: 3. Ο επιμερισμός κόστους γίνεται με τρόπο διαφανή, αντικειμενικό και ουδέτερο, ώστε να αποφεύγεται ο κίνδυνος διπλής καταβολής εισφορών τόσο για τις εκροές όσο και για τις εισροές των φορέων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένου του φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας, αλλά και τη διασφάλιση της δυνατότητας ύπαρξης ελεύθερου ανταγωνισμού στο σύνολο των ταχυδρομικών υπηρεσιών . Αιτιολόγηση: Αναγκαία τροποποίηση για να διευκρινισθεί ότι και ο ΦΠΚΥ θα επιβαρύνεται ανάλογα Προτεινόμενη τροποποίηση: ΝΕΑ ΔΙΑΤΑΞΗ 5. Παρέχεται η δυνατότητα στους φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών που δεν έχουν προσδιορισθεί ως φορείς παροχής καθολικής υπηρεσίας να επιλέγουν την ανάληψη της υποχρέωσης παροχής της καθολικής υπηρεσίας ή μέρος αυτής σε όλη την Επικράτεια ή σε μέρος αυτής, ή να επιλέγουν να συνεισφέρουν στην κάλυψη του καθαρού κόστους, εάν αυτό υπάρχει και εάν απαιτείται, για την παροχής της καθολικής υπηρεσίας από άλλον φορέα παροχής καθολικής υπηρεσίας. Αιτιολόγηση: Η προσθήκη της παραγράφου 5 είναι αναγκαία όπως διευκρινίζεται στο σημείο 33 του προοιμίου της Οδηγίας 2008/6/ΕΚ.