• Σχόλιο του χρήστη 'Πανουργιας Ταξιάρχου' | 23 Απριλίου 2010, 12:12

    Εγώ δεν είμαι μεταφορέας κι ίσως κάποια πράγματα δεν μπορώ να τα αντιληφθώ πολύ καλά όπως οι προλαλίσαντες. Ομως όταν λέμε απελευθέρωση της αγοράς εγώ αντιλαμβάνομαι ότι όλοι οι μεταφορείς μπορούνε να μεταφέρουν το έργο για το οποίο είναι ανταγωνιστικοί για τον πελάτη και ασφαλείς γι ατην οδική μεταφορά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως απελευθερώνεται η αγορά όταν μπαίνουν περιορισμοί περιοχης λειτουργίας (νομαρχιακή, εθνική ή διεθνής). Εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να μπουν μόνο κανόνες που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των μεταφορών αλλά και τις διασφάλισης της ποιότητας παροχής υπηρεσίας (ελάχιστες αποδεκτές υπηρεσίες) και από κεί και πέρα να λειτουργήσουν οι κανόνες της αγοράς για τα περαιτέρω... Επιπροσθέτως θεωρώ ότι είναι πολύ υψηλό το κόστος της νέας άδειας και δεν βλέπω πως αυτό θα βοηθήσει την αγορά όταν η τιμή έχει προσδοριστεί ουσιαστικά στα επίπεδα που ήταν διαμορφωμένη πρίν από 2 χρόνια που η αγορά ήταν σε άνοδο, σήμερα οι τιμές αυτές είναι υπερβολικές, για τις περισσότερες μεταφορές εκτός ίσως των πετρελαιοειδών... Εαν μείνουν έτσι τα πράγματα δεν βλέπουμε απελευθέρωση των μεταφορών αλλά μόνο φορολόγηση των μεταφορέων δεν βλέπω πρακτικά πως αυτό θα κάνει τις μεταφορές ανταγωνιστικότερες!! Ο μόνος τρόπος βελτίωσης της ποιότητας και του κόστους της μεταφοράς θα ήταν μέσω πραγματικά επενδυτικών σχεδίων με πραγματικές επιδοτήσεις για δημιουργία μεταφορικών εταιρειών (μεγάλων σχημάτων) και αντικατάσταση εξοπλισμού. Διότι όποιος ήθελε να κάνει εταιρεία μεταφορική μπορούμε να την κάνει και πρίν, το θέμα είναι με το νέο νομοθετικό καθεστώς να θεωρεί ότι έχει συμφέρον να συνεταιριστεί.