• Σχόλιο του χρήστη 'Εργαζόμενος στα ΜΜΜ' | 15 Ιανουαρίου 2011, 14:52

    Για όσους συνομιλητές μιλούν για απολύσεις: Η αξιολόγηση του υπό απόλυση προσωπικού στις συγκοινωνίες δε μπορεί να γίνει με αντικειμενικά κριτήρια (εκτός κι αν δε μας ενδιαφέρει αυτό). Ακόμη και στην περίπτωση λοιπόν που επιλεχθεί για το σκοπό αυτό κάποιος εξωτερικός σύμβουλος (ο οποίος αμφιβάλλω αν δε θα είναι ήδη «τακτικός πελάτης» των εταιρειών αυτών - καταλαβαίνετε τι εννοώ), θα αναγκασθεί να λάβει υπόψιν του τις εισηγήσεις ανθρώπων της διοίκησης οι οποίοι έχουν συχνά κοινά πολιτικά κι άλλα συμφέροντα με κάποιες ομάδες εργαζομένων. Οι λύσεις σ’ αυτήν την περίπτωση θα ήταν είτε ο σύμβουλος να παρακολουθεί ανεπηρέαστος τη δουλειά των εργαζομένων για αρκετούς μήνες ελέγχοντας παράλληλα αν έχουν τοποθετηθεί σε σωστό πόστο βάσει των τυπικών και ουσιαστικών τους προσόντων, είτε η μέθοδος των πολιτικών διώξεων. Επειδή όμως δεν υπάρχει χρόνος για την αναδιοργάνωση των εταιρειών λόγω του ότι η τρόικα απαιτεί να γίνουν το συντομότερο δυνατό, πολύ φοβάμαι πως ούτε καν οι μετατάξεις δε θα γίνουν αξιοκρατικά. Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρουμε πως η εξυγίανση των εταιρειών του ΟΑΣΑ μόνο με μειώσεις μισθών ή μετατάξεις προσωπικού δεν επιτυγχάνεται. Εκτός κι αν πιστεύει κάποιος τα ΜΜΕ τα οποία προπαγανδίζουν πως ο κατώτερος ετήσιος μισθός στις συγκοινωνίες είναι 40.000 - 50.000 ευρώ. Είναι βέβαια μια βολική «αλήθεια» ώστε να προκαλείται ο φθόνος και το μίσος μεταξύ των πολιτών. Εξάλλου δεν πρόκειται να μπει κανείς στον κόπο να δει ποια είναι η αλήθεια. Κι αυτό γιατί χρειάζεται να σηκωθεί από τον καναπέ. Και είναι τόσο άνετος...