• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 18 Ιανουαρίου 2011, 10:12

    Εργάζομαι στις Αστικές Συγκοινωνίες τα τελευταία 8 έτη.Θεωρούμαι όπως και η συνάδελφος - ΑΣΕΠ και ΜΜΜ - νέα υπάλληλος,σε σχέση με άλλους συναδέλφους,και έχω επίσης προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ.Αυτό σημαίνει ότι,ας μου επιτραπεί η έκφραση,ούτε "θείο Υπουργό" είχα ούτε ο πατέρας μου κατασκήνωσε έξω από κάποιο βουλευτικό γραφείο προκειμένου να διοριστώ.Μετά από πολυάριθμες αιτήσεις που κατέθεσα σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,κλήθηκα να υπηρετήσω το δημόσιο συμφέρον από τη θέση στην οποία βρίσκομαι τώρα.Και το λέω αυτό διότι παρόλο που το όνειρο του 90% των Ελλήνων είναι να προσληφθούν στο Δημόσιο,δεν μπορώ να πω ότι ίσχυε στην δική μου περίπτωση. Εργαζόμουν για πολλά χρόνια στο εξωτερικό,όπου και διέμενα,με υψηλότατες αμοιβές που δεν συναντά κάποιος όχι στο Δημόσιο αλλά ούτε στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα.Ο διορισμός αυτός μου έδωσε μία πολύ καλή αφορμή για να επαναπατριστώ μετά απο 12 ολόκληρα χρόνια.Επέστρεψα,δηλαδή,για συναισθηματικούς λόγους,αισθανόμενη υπερφήφανη που θα υπηρετήσω την πατρίδα μου.Μία πατρίδα που αυτή τη στιγμή με διώχνει.Με πολιτικές που έχουν στρέψει τους πολίτες εναντίον όλων εκείνων που εργάζονται στις Αστικές Συγκοινωνίες (και όχι μόνο).Δεν άκουσα κάποιον από τους κύριους κύριους Έλληνες πολιτικούς να βγουν να εξηγήσουν ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΕΣ.Να εξηγήσουν ότι οι Συγκοινωνίες χρησιμοποιούνταν ανέκαθεν από ΟΛΕΣ τις Κυβερνήσεις,ανεξαιρέτως,ως μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικής και ότι το ίδιο το κράτος χρωστάει κάποια δισεκατομμύρια στις Συγκοινωνίες, τα οποία αδυνατώντας να πληρώσει, αναγκάζει τους οργανισμούς αυτούς να ζητούν δάνεια και να χρεώνονται??? Έρχομαι να ρωτήσω,λοιπόν,όπως και η συνάδελφος,εγώ "η υψηλόμισθη", εγώ "που συνέβαλα στην χρεωκοπία των Αστικών Συγκοινωνιών" και που "δυστυχώς προσλήφθηκα" με αξιοκρατικές διαδικασίες, θα αντιμετωπιστώ με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά με εκείνους, όλους τους άλλους - γνωρίζετε σε ποιους αναφέρομαι??? Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Μετά Τιμής