• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α.' | 20 Ιανουαρίου 2011, 17:43

    Με ΓΝΏΜΩΝΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ , κάθε μια απο τις προηγουμενες εταιρίες ΔΙΑΤΗΡΕΙ σε πρώτη φαση την Λειτουργική αυτονομία της στο κομμάτι της παραγωγής του συγκοινωνιακού έργου. Π.χ. Άλλες οι αρμοδιότητες και οι ευθυνες του σταθμάρχη στον (πρωην) ΗΣΑΠ αλλες στην(πρωην) ΑΜΕΛ. Αλλες διαδικασίες ασφαλειας ακολουθουνται στο μετρο κι αλλες στον ηλεκτρικο, κλπ.