• Σχόλιο του χρήστη 'Τάσος' | 21 Ιανουαρίου 2011, 22:05

    Στο ν/σ ο ΟΑΣΑ θα έχει αυτόν τον έλεγχο με υπερεξουσίες. Πως; Με τι προσωπικό; Με τι γνώσεις θα επεμβαίνει στο εσωτερικό των εταιριών; Είναι τόσο πολύπλοκη και εαίσθητη σε θέματα ασφάλειας η λειτουργία ειδικά του Μετρό με τόσα πολύπλοκα συστήματα που δεν μπορούν να τα παρακολουθήσουν. Ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να έχει ελεγκτικό και μόνον ρόλο. Το σχήμα όπου ο ΟΑΣΑ θα εισπράτει, θα καθορίζει δρομολόγια και οι εταιρίες θα ασκούν το έργο των μεταφορών δεν ακούγεγται ξεκάθαρο και δεν είναι βιώσιμο.