Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 7 Υπαγωγή Εταιρειών Ομίλου ΟΑΣΑ στις διατάξεις του νόμου περί ΔΕΚΟ  Εκσυγχρονισμός λειτουργίας Ομίλου ΟΑΣΑΣχόλιο του χρήστη Τάσος | 21 Ιανουαρίου 2011, 22:05
	| 
				Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Στο ν/σ ο ΟΑΣΑ θα έχει αυτόν τον έλεγχο με υπερεξουσίες. Πως; Με τι προσωπικό; Με τι γνώσεις θα επεμβαίνει στο εσωτερικό των εταιριών; Είναι τόσο πολύπλοκη και εαίσθητη σε θέματα ασφάλειας η λειτουργία ειδικά του Μετρό με τόσα πολύπλοκα συστήματα που δεν μπορούν να τα παρακολουθήσουν. Ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να έχει ελεγκτικό και μόνον ρόλο. Το σχήμα όπου ο ΟΑΣΑ θα εισπράτει, θα καθορίζει δρομολόγια και οι εταιρίες θα ασκούν το έργο των μεταφορών δεν ακούγεγται ξεκάθαρο και δεν είναι βιώσιμο.