• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΟΣΕΥΠΕΧΩΔΕ' | 23 Φεβρουαρίου 2011, 09:50

    Η παράγραφος 11 του άρθρου 92 του ν. 3669/2008 να αντικατασταθεί ως εξής: «11. Αν η εργοληπτική επιχείρηση, η οποία είναι Α.Ε., Ε.Π.Ε., Προσωπική (Ο.Ε. ή Ε.Ε.) ή Δημοτική Επιχείρηση, δεν υποβάλει αίτηση τακτικής αναθεώρησης, μέσα σε εξήντα (60) ημέρες, από τη συμπλήρωση της τριετίας, τεκμαίρεται ότι ελλείπουν οι προϋποθέσεις παραμονής της στις κατηγορίες και τάξεις που έχει καταταχθεί και διαγράφεται από το Μ.Ε.Ε.Π. Για τη διαγραφή αυτή εκδίδεται διαπιστωτική πράξη μέσα σε ένα μήνα από την πάροδο της εξηκονταήμερης προθεσμίας. Οι ατομικές επιχειρήσεις επανακατατάσσονται με τακτική αναθεώρηση, ύστερα από αίτησή τους και μετά την πάροδο εξήντα (60) ημερών από τη λήξη ισχύος του πτυχίου τους, χωρίς να απαιτείται διαγραφή». Η παράγραφος 7 του άρθρου 99 του ν. 3669/2008 να αντικατασταθεί ως εξής: «7. Σε περιπτώσεις συγχώνευσης εργοληπτικών επιχειρήσεων, οι οποίες είναι εγγεγραμμένες στο Μ.Ε.Ε.Π., ο Συντελεστής Κατάταξης Γ καθεμίας από αυτές λαμβάνεται ανάλογα με το συνολικό αριθμό ως : α) Για την πρώτη το εκατό τοις εκατό (100%) του Συντελεστή Κατάταξης αυτής. β) Για την δεύτερη, στο ανωτέρω άθροισμα προστίθεται το ογδόντα τοις εκατό (80%) του Συντελεστή κατάταξης Γ αυτής. γ) Για την τρίτη, στο ανωτέρω άθροισμα προστίθεται το εξήντα τοις εκατό (60%) του Συντελεστή Κατάταξης Γ που αυτής. δ) Για την τέταρτη, στο ανωτέρω άθροισμα προστίθεται το σαράντα τοις εκατό (40%) του Συντελεστής Κατάταξης Γ αυτής. ε) Για τις πέραν της έβδομης δεν προστίθεται περαιτέρω Συντελεστής Κατάταξης Γ. Η σειρά των επιχειρήσεων για τον υπολογισμό του Συντελεστή Κατάταξης Γ καθορίζεται από την επιχείρηση που υποβάλλει την αίτηση αναθεώρησης. Για εταιρεία η οποία έχει εγγραφεί στην 3η τάξη του Μ.Ε.ΕΠ. δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη ο Συντελεστής Κατάταξης Γ αυτής σε συγχώνευση εταιρειών πριν την πάροδο δύο (2) ετών από την εγγραφή της». Το δεύτερο εδάφιο της υποπαραγράφου i της παραγράφου 7 και συγκεκριμένα η παρένθεση να τροποποιηθεί ως εξής: i. "Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων" (Ι.Κ.), όπως αυτό αναγράφεται στο σκέλος του Παθητικού, μετά την αφαίρεση του Οφειλόμενου Κεφαλαίου, προς το "Σύνολο Υποχρεώσεων" (Σ.Υ.). Ως Σύνολο Υποχρεώσεων ορίζεται το άθροισμα των βραχυπρόθεσμων και των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων της επιχείρησης, με εξαίρεση τις μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις που δεν αφορούν τραπεζικό δανεισμό, όπως αυτές προσδιορίζονται από βεβαίωση ορκωτού ελεγκτή και τις απαιτήσεις από το Δημόσιο, όπως αυτές προκύπτουν από εγκεκριμένους λογαριασμούς Δημοσίων Έργων (των φορέων όπου εφαρμόζεται ο παρόν νόμος καθώς και των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου της παραγράφου 1 του άρθρου 33 του παρόντος) και προσδιορίζονται από βεβαίωση ορκωτού ελεγκτή. Οι απαιτήσεις αυτές αφορούν την ημερομηνία λήξης της διαχειριστικής χρήσης για την οποία έχουν υποβληθεί οικονομικές καταστάσεις και βάσει των οποίων εξετάζεται η κατάταξη των επιχειρήσεων. Η παράγραφος 4 του άρθρου 92 του ν. 3669/2008 να τροποποιηθεί ως εξής: «Οι εγγεγραμμένες στο Μ.Ε.Ε.Π. εργοληπτικές επιχειρήσεις οφείλουν να γνωστοποιούν στην υπηρεσία τήρησης του Μ.Ε.Ε.Π. κάθε επικείμενη αντικατάσταση των προσώπων που κατά την εγγραφή ή αναθεώρηση του πτυχίου αποτέλεσαν την ελάχιστη στελέχωση της επιχείρησης. Αντικατάσταση στελέχους επιτρέπεται μόνο για σοβαρό λόγο, εγκρίνεται από την Επιτροπή Μ.Ε.Ε.Π. ύστερα από εισήγηση της Υπηρεσίας τήρησης του Μ.Ε.Ε.Π. και εκδίδεται νέα βεβαίωση εγγραφής στο Μ.Ε.Ε.Π.». Μετά το τέλος της παραγράφου 10 του άρθρου 100 του ν. 3669/2008 να προστεθεί παράγραφος 11 ως εξής: «11. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζεται και εξειδικεύεται κάθε θέμα που σχετίζεται με την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 92 έως 100 του παρόντος, ύστερα από εισήγηση της αρμόδιας Υπηρεσίας και γνώμη της Επιτροπής Μ.Ε.Ε.Π.». Μετά το τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 101 του ν. 3669/2008 να προστεθεί παράγραφος 3 ως εξής, η δε παράγραφος 3 του άρθρου αυτού να αναριθμηθεί σε παράγραφο 4. «3. Εφόσον κατά τον έλεγχο της γνησιότητας των εγγυητικών επιστολών, σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 24 και του άρθρου 35 του παρόντος Κώδικα, διαπιστωθεί η προσκόμιση πλαστής εγγυητικής επιστολής από εργοληπτική επιχείρηση, τότε το αρμόδιο όργανο που διαπίστωσε την πλαστότητα υποχρεούται να ενημερώσει αμέσως την Υπηρεσία που είναι αρμόδια για την τήρηση του Μ.Ε.ΕΠ. Η Υπηρεσία υποβάλλει το ταχύτερο δυνατόν εισήγηση στην επιτροπή Μ.Ε.ΕΠ., για την τριετή αναστολή της εγγραφής της εργοληπτικής επιχείρησης στο Μ.Ε.ΕΠ. Η επιχείρηση εφόσον είναι καταταγμένη στις τάξεις 3ης έως 7ης διατηρεί τον συντελεστή κατάταξης Γ΄ που κατείχε βάση της τάξης της εφόσον καλύπτει τα ελάχιστα οικονομικά όρια. Σε περίπτωση οποιασδήποτε υποτροπής, η Υπηρεσία εισηγείται την οριστική διαγραφή της επιχείρησης από το Μ.Ε.ΕΠ. Η επιτροπή Μ.Ε.ΕΠ. καλεί εγγράφως την εργοληπτική επιχείρηση που προσκόμισε την πλαστή εγγυητική επιστολή να υποβάλει τις αντιρρήσεις της. Η πρόσκληση κοινοποιείται δέκα (10) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη συνεδρίαση της επιτροπής. Σε περίπτωση κοινοπραξίας, η ως άνω πρόσκληση απευθύνεται σε όλα τα μέλη της κοινοπραξίας. Η επιτροπή Μ.Ε.ΕΠ. αποφασίζει για την επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων στην υπαίτια επιχείρηση ή σε όλα τα μέλη της κοινοπραξίας, εφόσον η πλαστή εγγυητική επιστολή προσκομίστηκε από εργοληπτική επιχείρηση που συμμετείχε σε κοινοπραξία. Κατά τα λοιπά, ως προς την απόφαση και τη γνωστοποίησή της στην επιχείρηση ή στις επιχειρήσεις, έχουν ανάλογη εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 96 του παρόντος Κώδικα. Οι ίδιες κυρώσεις και με την ίδια διαδικασία επιβάλλονται και στην εργοληπτική επιχείρηση ή σε όλα τα μέλη της κοινοπραξίας στην οποία αυτή τυχόν συμμετείχε, εφόσον διαπιστωθεί η παραβίαση της απαγόρευσης της παραγράφου 3 του άρθρου 1Α του παρόντος. Ο νόμιμος εκπρόσωπος της εργοληπτικής επιχείρησης της οποίας αναστέλλεται η ισχύς της βεβαίωσης εγγραφής της στο Μ.Ε.Ε.Π., σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, δεν μπορεί από την ημερομηνία λήψης της Απόφασης της Επιτροπής Μ.Ε.Ε.Π. να στελεχώνει ή να εκπροσωπεί άλλη εργοληπτική επιχείρηση.»