• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΑ' | 15 Απριλίου 2011, 22:26

    Ας μην συγχέουμε το θέμα της οδικής ασφάλειας με γνώσεις και συμπεριφορές που οφείλουμε να έχουμε όλοι οι πολίτες μια πολιτισμένης χώρας (π.χ. σωστή συμπεριφορά, γνώσεις πρώτων βοηθειών, κ.τ.λ.). Και η κυρία που κάθεται στη θέση του συνοδηγού με το μωρό στην αγκαλιά δεν οφείλει να γνωρίζει τις συνέπειες; Με αυτή τη λογική οι περισσότεροι δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούνε ελεύθεροι. Η εκπαίδευση σχετικά με την οδική ασφάλεια πρέπει να ξεκινάει στο δημοτικό και να ολοκληρώνεται με εξειδικευμένες γνώσεις για υποψήφιους οδηγούς. Το περιεχόμενο της θεωρητικής εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών να προκύψει μετά από μελέτη των συμπεριφορών που οδηγούν σε ατυχήματα ή σε θάνατο μετά από αυτά. Επίσης αναρωτιέμαι, γιατί ο υποψήφιος πρέπει να γνωρίζει εξειδικευμένα τεχνικά στοιχεία. Εμείς που οδηγούμε χρόνια, χρειάστηκαμε ποτέ ή θυμόμασταν κάποια από αυτές τις πληροφορίες; Γιατί επιμένουν κάποιοι στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Αν γίνουν οι εξετάσεις σοβαρές και αντικειμενικές, ποιος θα πάει απροετοίμαστος. Πιστεύω ότι όλοι θα κάνουν περισσότερα πρακτικά μαθήματα από ότι σήμερα. Όσο για τα θεωρητικά, ας μη γελιόμαστε, οι περισσότεροι έτσι και αλλιώς δεν τα κάνουν. ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Εξάλλου ισχύει και το εξής παράδοξο. Η πρακτική εκπαίδευση επιτρέπεται να ολοκληρωθεί πριν τη συμμετοχή στη θεωρητική εξέταση. Στην περίπτωση αυτή πως πιάνει ο υποψήφιος τιμόνι, ενώ δεν έχει "πιστοποιηθεί" στις γνώσεις του ΚΟΚ; Έπίσης, θεωρώ τον έλεγχο της τήρησης του προγράμματος θεωρητικής εκπαίδευσης χωρίς κανένα νόημα. Οι περισσότερες σχολές προγραμματίζουν μαθήματα απογεύματα ή και Σάββατο. Ποιος υπάλληλος θα πάει για έλεγχο; Και αν πάει, πώς διασφαλίζετε ότι η σχολή δεν έχει ενημερωθεί. Μην μπαίνετε σε μια διαδικασία που είναι δύσκολο να τηρηθεί και εκθέτει το κύρος του ελεγκτικού μηχανισμού.