• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 30 Αυγούστου 2011, 00:37

    Συμφωνώ απόλυτα στο άρθρο Αλλά δεν συμπεριλαμβάνεται καμία σύσταση για παρόχους VOIP τηλεφωνίας στους οποίους αν διακοπεί για οποιοδήποτε λόγο η παροχή ρεύματος ο καταναλωτής δεν μπορεί να κάνει καμία κλήση διότι ο εξοπλισμός του δεν λειτουργεί. Άρα λοιπόν ο πάροχος VOIP τηλεφωνίας πρέπει να παραχωρεί εξοπλισμό στον καταναλωτή ο οποίος να μπορεί να κάνει κλήσεις και χωρίς την παροχή εξωτερικής πηγής ρεύματος (στα περισσότερα Router που υποστηρίζεται η VOIP τηλεφωνία υπάρχει και μια θύρα που ονομάζεται PSTN και λειτουργεί χωρίς την παροχή εξωτερικής πηγής ρεύματος ΕΙΔΙΚΑ* (το έχουν προβλέψει οι κατασκευαστές) για κλήσεις άμεσης ανάγκης.) Τα παραπάνω προυποθέτουν ότι ο πάροχος θα καταλήγει και στο τηλεφωνικό κέντρο του εκάστοτε Αστικού Κέντρου της περιοχής που καλύπτει, πράγμα που σήμερα δεν γίνεται απο τους παρόχους VOIP τηλεφωνίας, με αποτέλεσμα σε περίπτωση διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος οι καταναλωτες να μην έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και φυσικά κλήσεων σε αριθμούς Άμεσης Ανάγκης Συντμήσεις VOIP τηλεφωνία: Το Voice over IP ή VoIP ή τηλεφωνία μέσω διαδικτύου ή σωστότερα ΦεΔΠ δηλαδή "Φωνή επί διαδικτυακού πρωτοκόλλου", χαρακτηρίζει μια ομάδα πρωτοκόλλων-τεχνολογιών (H.323, SIP), η οποία προσφέρει φωνητική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο . Eίναι η τηλεφωνία η οποία δρομολογείται μέσω Internet και όχι με τον ‘’Παραδοσιακό ‘’ τρόπο του τηλεφωνικού κέντρου. Φωτογραφίες εξοπλισμού ως παράδειγμα*(Χρησιμοποιείται ήδη απο πολλόυς παρόχους) : http://www.technicolor.com/uploads/product_images/tg782_45-back.jpg