Αρχική Τέλη ΑερολιμένωνΆρθρο 11 Οικονομική λειτουργία της Αρχής (Άρθρο 11 της Οδηγίας)Σχόλιο του χρήστη Demosthenes | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 11:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
To νομικό πλαίσιο είναι ακαθόριστο σχετικά με το ύψος των τελών, ιδιαίτερα την εποχή που διανύουμε. Συναντούμε πολλές φορές το παράδοξο ειδικά σε τοπικές φθήνές πτήσεις τα τέλη αερολιμένα με τους συνοδούς φόρους να υπερβαίνουν κατα πολύ τα ναύλα των αεροπορικών εταιρειών κατι που θεωρώ οτι είναι υπερβολικό σε ένα ευνομούμενο κράτος. Πιστεύω οτι δεν μπορούν να επιβιώσουν εταιρείες κα να αναπτυχθεί παραγωγικότητα όταν ο φόρος που πληρώνει ο καταναλωτής ή/και εταιρεία είναι υψηλότερος από την τιμή του οποιουδήποτε προϊόντος. Θεωρώ λοιπόν οτι η συγκεκριμένη διάταξη περι κοστολόγησης των τελών πρέπει να φέρει περιοριστικό όρο που θα διευκρινίζει οτι αυτά δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 1/3 της τιμής του ναύλου, χωρίς εξαιρέσεις.