• Σχόλιο του χρήστη 'Ματζαβίνος Μιχαήλ' | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 03:45

    Σε όλες τις προηγούμενες διατάξεις του νομοσχεδίου δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για την σύσταση εταιρειών από φυσικά πρόσωπα οδηγούς ιδιοκτήτες ή υπαλλήλους ταξί ή οποιονδήποτε τρίτο. Γιατί να εντάσσονται μόνον οι εταιρείες που θα δημιουργηθούν απ' τους ήδη υπάρχοντες συνεταιρισμούς και τους ήδη ιδιοκτήτες ταξί σε αναπτυξιακούς νόμος κι ευρωπαϊκά προγράμματα;;;Γιατί οι μέτοχοι των υπό σύσταση εταιρειών που σήμερα είναι οδηγοί υπάλληλοι ταξί θα πρέπει να έχουν "πενταετή εργασιακή σχέση ως οδηγων ΕΔΧ αυτοκινήτων εντός των τελευταίων 10 ετών" για να ενταχθούν σε αναπτυξιακούς νόμους κι ευρωπαϊκά προγράμματα;;; Δηλαδή αν κάποιος μέτοχος μιας εταιρείας έχει γενικά πενταετή εργασιακή σχέση ως οδηγός υπάλληλος ταξί αλλά όχι μέσα στην τελευταία δεκαετία ή αν δεν έχει πενταετή εργασιακή σχέση οδηγού υπαλλήλου η εταιρεία θ' αποκλείεται από τους αναπτυξιακούς νόμους και τα ευρωπαϊκά προγράμματα;;; Οι νέοι επαγγελματίες που θα θελήσουν να εισέλθουν στον κλάδο των ταξί θ' αποκλειστούν από κάθε αναπτυξιακό νόμο κι ευρωπαϊκό πρόγραμμα;;; Τι είδους διακρίσεις είναι πάλι αυτές;;;Δεν είναι παραλογισμός να δίνεις το δικαίωμα σε κάποιον να συστήσει εταιρεία αλλά να τον αποκλείεις από τους αναπτυξιακούς νόμους και τα ευρωπαϊκά προγράμματα;;; Είναι σαν να του λες να μην γίνει καθόλου μέτοχος σε κάποια εταιρεία παρά μόνον υπάλληλός της ή αν γίνει τόσο αυτός όσο και οι άλλοι μέτοχοι της εταιρείας του, θα πρέπει να βρούνε όλοι μαζί τα κεφάλαια μόνοι τους, όταν κάποιοι άλλοι θα χρηματοδοτούνται απλόχερα απ' το ελληνικό κράτος και τα ευρωπαϊκά προγράμματα!!! Αυτή κι αν είναι μια διάταξη που αναγνωρίζει και διακρίνει πολίτες "διαφορετικών ταχυτήτων και κατηγοριών"!!!