• Σχόλιο του χρήστη 'Ανώνυμος' | 2 Αυγούστου 2010, 06:41

    Ο έλεγχος θορύβου διενεργείται ήδη (τουλάχιστον προβλέπεται) από τα (Ι.)Κ.Τ.Ε.Ο. για ΟΛΑ τα οχήματα που ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΊΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗ εκπέμπουν υπερβολικό θόρυβο. Το μέτρο ουσιαστικά δεν είναι κάτι καινούριο. Στην πράξη βέβαια δεν ελέγχεται κανένα όχημα, εκτός τρανταχτών περιπτώσεων. Είναι εύκολο (μετά και τη μηχανογράφηση των δημοσίων ΚΤΕΟ όπως τα Ιδιωτικά) ο έλεγχος αυτός να επιβληθεί για όλα τα οχήματα (όπως των φώτων, φρένων, ανάρτησης, σύγκλισης, καυσαερίων) κατά την έκδοση του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου στα ΚΤΕΟ, χωρίς να υπάρχει πρόσθετη επιβάρυνση (παράβολο) για έκδοση Κ.Ε.Θ. Ο εξοπλισμός ήδη υπάρχει. Δεν δημιουργείται επιπλέον κόστος. Παράλληλα θα πρέπει να ενταθεί ο έλεγχος στο δρόμο από την τροχαία για τους λόγους που περιέγραψε η ΛΕΜΟΤ. Σε διαφορετική περίπτωση θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η χρήση του δικύκλου (μετά και την πρόσθετη επιβάρυνση ΚΤΕΟ-ΜΟΤΟ) και ΚΕΘ, με συνέπειες περιβαλλοντικές, επιβάρυνσης της κυκλοφορίας ιδιαίτερα στα αστικά κέντρα κ.λ.π. Τέλος θα πρέπει κάποια στιγμή η πολιτεία να φροντίσει να αποδίδει τα του καίσαρος τω καίσαρι. Δεν μπορεί να επιβαρύνονται όλοι οι ιδιοκτήτες δικύκλων!!!!!! για την έκδοση μίας ακόμα κάρτας, αντί να επιβαρυνθούν αυτοί που δημιουργούν το πρόβλημα, μέσω ελέγχων της τροχαίας... Τα έσοδα για το δημόσιο θα είναι περίπου τα ίδια ενώ τα αποτελέσματα όσον αφορά τη μείωση της ηχορύπανσης θα είναι πολλαπλάσια!!