• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ' | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 23:34

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 1)Τα ΕΔΧ αυτοκίνητα ΤΑΞΙ θα ταξινομούνται πλέον αναεξαρτήτως κυβισμού; 2)Τα συστήματα πρόσβασης στο διαδύκτιο και τηλεόρασης ειναι περιττά στα ΤΑΞΙ. Σκεφτήκατε το κόστος κτήσης αυτών των αυτοκινήτων; 3)Στην παράγραφο 5 αναφέρονται τα όρια απόσυρσης των ΕΔΧ αυτοκινήτων ΤΑΞΙ ανάλογα με την έδρα τους. Στην παράγραφο 6 του άρθρου 8 του Ν. 3109/03 αναφερόταν τα όρια απόσυρσης των ΕΔΧ αυτοκινήτων ΤΑΞΙ ανάλογα με την έδρα τους ή και τον πληθυσμό της έδρας τους. Έτσι σήμερα κυκλοφορούν ΤΑΞΙ που έχουν π.χ όριο απόσυρσης 17 ή 21 έτη ή ακόμη αν η έδρα έχει μέχρι 1000 κατοίκους δεν τίθεται όριο απόσυρσης. Επειδή τα νέα όρια απόσυρσης που καθορίζονται με το σχέδιο νόμου είναι μικρότερα τόσο στην Αττική όσο και στις υπόλοιπες περιοχές, θα πρέπει να υπάρξει στο άρθρο αυτό ειδική διάταξη που να ορίζει το χρόνο θέσης σε ισχύ των νέων ορίων απόσυρσης, διαφορετικά θα τεθούν σε ισχύ με τη δημοσίευση του νόμου με αποτέλεσμα οι σημερινοί ιδιοκτήτες να αναγκαστούν να υποβληθούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε μεγάλο κόστος αντικατάστασης των κυκλοφορούντων οχημάτων.