• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ' | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 18:50

    ΑΡΘΡΑ 27 ΚΑΙ 28 1) Δεν έχει νόημα το έτος 67ο ή το 50ο ως καταληκτικό στην περίπτωση της αρχικής χορήγησης της ειδικής άδειας οδήγησης. Το καταληκτικό έτος πρέπει να αναφερθεί στην παράγραφο 2 του άρθρου 28 που αφορά την ανανέωση και μόνο της ειδικής άδειας. Το καταληκτικό έτος των 50 ετών για οδηγό μοτοσικλέτας θεωρώ ότι είναι μικρό και πρέπει να αυξηθεί για λόγους που σχετίζονται και με την συνταξιοδότηση του. Η ανανέωση των αδειών οδήγησης κατηγορίας Γ ή Δ γίνεται ανά πενταετία. Μέχρι τώρα η ανανέωση της ειδικής άδειας σχετιζόταν με την ΙΣΧΥΟΥΣΑ «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ» ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. Γιατί θα πρέπει η ειδική άδεια να ανανεώνεται σε χρόνο διαφορετικό απ’ ότι η άδεια οδήγησης; ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. 2 περιπτ.α ΑΡΘΡΟΥ 27 Ο υποψήφιος να είναι τουλάχιστον 21 ετών. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΡ. 2 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 28. α) Η ειδική άδεια οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου ανανεώνεται κάθε πέντε χρόνια για τους οδηγούς ηλικίας μέχρι 60 ετών και ετησίως για κάθε επόμενο έτος μέχρι το 67ο έτος της ηλικίας. β) Για τους οδηγούς μοτοσικλετών Δ.Χ, η ειδική άδεια ανανεώνεται κάθε πέντε χρόνια μέχρι την ηλικία των 50 ετών και ετησίως για κάθε επόμενο έτος μέχρι το 60ο. 2) Στο άρθρο 27 παράγραφος 1 περίπτωση ε αναφέρεται ότι ο υποψήφιος πρέπει να έχει επαρκή γνώση της Ελληνικής γλώσσας και στην περίπτωση στ να είναι απόφοιτος τουλάχιστον υποχρεωτική εκπαίδευσης. Στα δικαιολογητικά όμως του άρθρου 28 δεν αναφέρεται πουθενά, ο τρόπος με τον οποίο θα αποδεικνύονται τα παραπάνω. 3) Τέλος θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα με ειδική παράγραφο, να συνεχίσουν να διεξάγονται οι εξετάσεις απόκτησης ειδικής άδειας, και να γίνεται η επέκταση και ανανέωσης της σύμφωνα με τις ισχύουσες σήμερα διατάξεις, μέχρι την έκδοση της προβλεπόμενης υπουργικής απόφασης της παραγράφου 3 του άρθρου 27.