• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΗΣ Π' | 11 Δεκεμβρίου 2011, 08:11

    Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί και η άδεια για τα κινητά συνεργεία επισκευής μηχανημάτων έργου. Συγκεκριμμένα όσο αφορά ηλεκτρολογικές/ηλεκτρονικές ή και μηχανολογικές εργασίες στο χώρο του πελάτη, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί ποιός μπορεί να πάει και βάση ποιάς αδειοδότησης? Αν πάθει ηλεκτρολογική ζημιά ένα μηχάνημα που δουλεύει σε ορυχείο ή σε άλλον χώρο εργασίας, και δεν μπορεί να κινηθεί για να πάει στο ΣΕΜΕ ,ποιός θα πάει? ο κυρ μήτσος που το "παίζει" γνώστης λόγω εμπειρίας ή κάποιος διαπιστευμένος? Άλλωστε να μην ξεχνάμε ότι δεν μπορεί να φεύγει ένα μηχάνημα απο το ορυχείο ή απο το χώρο εργασίας και να κάνει π.χ 5-10 χιλίομετρα μέχρι να φτάσει! Επίσης για να κινηθούν τέτοια μηχανήματα θέλουν ειδική άδεια απο τη τροχαία, άσε που φορτώνονται σε ρυμουλκά. Το κόστος για τον ιδιοκτήτη είναι δυσβάστακτο. Επανέρχομαι λοιπόν με τις διαπιστεύσεις των κινητών συνεργείων. Πρόταση είναι να δίνεται ειδική άδεια που θα ονομάζεται άδεια "Διάγνωσης και Γρήγορης Αποκατάστασης Βλαβών Μηχανημάτων Έργου". Στην ουσία είναι συνεργείο παροχής υπηρεσιών στο χώρο του πελάτη και θα είναι πολύ πιο ευέλικτο και άμεσο , ότι ακριβώς χρειαζόμαστε σαν χώρα αυτή τη στιγμή. Έχετε σκεφτεί ότι μιλάμε για το πολύ 3-4 ΣΕΜΕ σε όλη τη χώρα. Έχετε ελέγξει τι τζίρους κάνουν? όταν όμως μιλάμε για Κινητά Συνεργεία, ξέρετε τι δουλειά έχουν και τι τζίρους μπορούν να κάνουν? Παρακαλω δείτε το.