• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 12 Δεκεμβρίου 2011, 09:52

    1. Πριν από τον Νόμο 1575/85 τα νόμιμα συνεργεία λειτουργούσαν βάση του Νόμου 207/67 μετά με τον Νόμο 2516/97 και από τις 17/06/2011 λειτουργούν με το Νόμο 3982/2011 Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά ότι ίσχυσε με το Π/Δ των αυτοκίνητων Π/Δ 78 άρθρο 22 τι συμβαίνει ;;;;;;; Τι συμφέροντα κρύβονται πίσω από αυτό το Π/Δ ;;;;;;; Μήπως είναι προγραμματισμένο να φτάσει για δεύτερη φορά μέχρι το συμβούλιο επικρατείας και να επιστρέψει πάλι όπως έγινε και το έτος 1999;;;;;;; Δεν αναφέρεται σε κανένα άρθρο και πρέπει να προστεθούν (α) Βεβαίωση της Δ.Ο.Υ περί του αντικείμενου εργασιών. ( 1 ) Διότι παρουσιάζεται πρόβλημα αθέμιτου ανταγωνισμού. (2) Προφανώς μεγάλης φοροδιαφυγής π.χ έναρξη στην Δ.Ο.Υ εμπόριο μηχανημάτων έργων. (3) Μετά ένα μήνα από την έναρξη μεταβαίνει πάλι στην Δ.Ο.Υ και κάνει μεταβολή και επέκταση εργασιών και σε Σ.Ε.Μ.Ε . (4)Χωρίς καμία περιβαλλοντική μελέτη χωρίς την τήρηση απαιτούμενων συμβάσεων ανακύκλωσης μολύνοντας το περιβάλλον κ.τ.λ (5) Το ίδιο τροπάριο ακλουθείτε και από τα μηχανουργεία, τα ανταλλακτικά κ.τ.λ. (β) Να μην θεωρούν παραστατικά οι Δ.Ο.Υ αν δεν προσκομίζεται αντίγραφο θεωρημένο για το γνήσιο από Κ.Ε.Π της άδειας λειτουργίας των Σ.Ε.Μ.Ε S.O. S Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει πρόβλεψη στο Π/Δ το Δικαίωμα κινητών μανάδων επισκευής και συντήρησης μηχανημάτων έργων στο εργοτάξιο που έχει προκληθεί βλάβη σε μηχάνημα έργων η πρόκειται να συντηρηθεί το μηχάνημα διότι δεν είναι εύκολη η μεταφορά του λόγο κόστους της μεταφοράς , καθυστέρησης από το έργο κ.τ.λ έχουν αποκλειστικά και μόνο τα νόμιμα συνεργεία του άρθρου 5 του παρόντος με την προϋπόθεση ότι σε κάθε κινητή μονάδα υπάρχει, αντίγραφο της αδείας λειτουργίας θεωρημένο για το γνήσιο από Κ.Ε.Π. η αστυνομικό τμήμα , και επιδεικνύεται εφόσον του ζητηθεί από οπουδήποτε όργανο της πολιτείας . ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Αν δεν υπάρξει στο Π/Δ αυτή η παράγραφος η φοροδιαφυγή θα εξακολουθεί να γίνετε όλο και μεγαλύτερη .