• Σχόλιο του χρήστη 'Γιωργος Α' | 4 Αυγούστου 2010, 11:40

    Προστιμο για παρανομη σταθμευση μοτοσυκλετας πανω σε πεζοδρομιο του Δημου Αθηναιων, χωρις να ενοχλει. Χμμμ. Σωστο, ακομα και αν δεν ενοχλει. Τα πεζοδρομια ειναι για τους πεζους, ακομα και αν ειναι τεραστια και θα μπορουσαννα "φιλοξενησουν" θεσεις σταθμευσης Μοτο. Κοστος 20€. Καλα ως εδω. - Γερανος (χωραει και πολλες μηχανες, ενω μονο ΕΝΑ αυτοκινητο που εχει παρκαρει παρανομα και παρακωλυει και την κυκλοφορια)... - Φορτωμα μηχανης χωρις καμια προστασια κατα τη μεταφορα της περιουσιας του -παρανομουντος- πολιτη (υπαρχουν περιπτωσεις που μηχανες επεσαν στο δρομο κατα την ανυψωση, προκληθηκε ζημια και μετα ετρεχε να βρει το δικιο του ο ιδιοκτητης)... - Μεταφορα/φυλαξη στο υπαιθριο γκαραζ... Γερανος ιδιωτη (οχι του Δημου) που εχει κανει συμβαση με το Δημο. Γκαραζ ιδιωτη (οχι του Δημου) που εχει κανει συμβαση με το Δημο. Κοστος 70€ που τα επωμιζεται ο παραβατης που απλα παρκαρε παρανομα. Ε, αυτο ειναι απαρεδεκτο και φυσικα ολες αυτες οι συμβασεις ειναι προιον ρουσφετιου και μιζας των υπαλληλων του Δημου. Γιατι? Γιατι αλλιως θα σηκωναν και τα αυτοκινητα που εμποδιζουν την κυκλοφορια. Αλλα ειπαμε ο γερανος χωραει ΕΝΑ αυτοκινητο (70€) αλλα 50 μηχανακια. Καντε τον πολλαπλασιασμο και δειτε τι συμφερει.... Επιπλεον, απαραδεκτο και κοροιδια ειναι οταν οι Δημοι (Αθηνα, Πατρα κλπ) να ζητανε χρηματα για θεσεις σταθμευσης που βρισκονται πανω στο δρομο (οπου παλιοτερα παρκαραν ετσι κι αλλιως αυτοκινητα) χωρις να εχουν δημιουργησει στην ουσια καποια θεση σταθμευσης και χωρις να εχουν την απαιτουμενη σημανση "ελεγχου σταθμευσης" το οποιο ειναι σκοπιμο για να μοιραζουν κλησεις.