• Σχόλιο του χρήστη 'Σωτηρόπουλος Γεώργιος' | 4 Αυγούστου 2010, 12:36

    Αρθρο 5 Με την κύρωση και τροποποίηση της απο 2/11/2009 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου <<Αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας οχημάτων και κατάργηση του μέτρου απόσυρσης οχημάτων καθώς και διατάξεων της από 16/9/2009 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου <> όπως αυτή διορθώθηκε με τη <>, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 222 Α' και ψηφίστηκε απο την Ελληνική Βουλή ν.3831 - ΦΕΚ Α 34/25-2-2010 προβλέπει στο άρθρο 2 παράγραφο 6 τα εξής: Η προμήθεια του σήματος των τελών κυκλοφορίας πραγματοποιείται σύμφωνα με την αναφερόμενη στην παράγραφο 1 νομοθεσία απο πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ. τράπεζες) και με απαραίτητη προυπόθεση,για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011 και εφεξής , την προσκόμιση της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων του οχήματος. Το Φεβρουάριο του 2010 το Υπουργικό Συμβούλιο απεφάσισε και η Βουλή ψήφισε η ΚΕΚ να είναι υποχρεωτική και έχουν ενημερωθεί οι πολίτες για την ισχύ του νόμου. Με αφορμή τώρα την ενσωμάτωση της ΚΕΚ στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου που προβλέπει το σχέδιο νόμου ερωτώ τι είναι αυτό που έχει αλλάξει μετά απο εξι (6) μήνες? To κόστος όπως αναφέρεται? Σας ενημερώνω οτι θα είναι μεγαλύτερο το κόστος απο την μείωση των θέσεων εργασίας που θα υπάρξουν σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου καθώς επίσεις και τα εκατομμύρια ευρώ που θα χάσει το Ελληνικό Δημόσιο αυτή την δύσκολη εποχή. Ακόμη ενημερώνω οτι στο νομό που δραστηριοποιούμαι (Αιτωλοακαρνανίας) σύμφωνα με την τροποποίηση της κ.υ.α. Φ50/74702/3233/97(Β'/882)<> ΦΕΚ 2531 29/12/2009 περισσότερο απο το 80% των οχημάτων του νομού δεν έχουν εφοδιαστεί ποτέ με ΚΕΚ. Τέλος η θέση μου είναι να ακυρωθεί η παράγραφος 1 του αρθρου 5 του ως ανω σχεδίου νόμου και να ληφθούν μέτρα για την σωστή διαδικασία εκδοσης ΚΕΚ στους φορείς που την εκδίδουν.