• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 4 Αυγούστου 2010, 12:02

    ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ Ειναι ενα θεμα που προεκυψε τον τελευταιο χρονο λογω της μεγαλης κρισης που υπαρχει στη χωρα μας. Τα συνεργεια μας εχουν υποστει μεγαλη μειωση στην εργασια τους,λογω της μεγαλης αυξησης της τιμης της βενζινης.Γι αυτο το λογο εχουν περιοριστει σε πολυ μεγαλο βαθμο οι μετακινησεις των οχηματων. Η υγραεριοκινησ ειναι λυση γιατι θα κινηθουν τα οχηματα,θα καταγραφουν χιλιομετρα,θα δημιουργηθουν βλαβες,θα χρειαστουν ανταλλακτικα,θα φθαρουν ελαστικα,θα υπαρξουν υλικες ζημιες γενικοτερα.Θα κινηθει με λιγα λογια ολος ο κλαδος του αυτοκινητου και το κρατος θα ωφεληθει απο αυτο. Στη προσπαθεια μας να διασκευασουμε τα αυτοκινητα απο βενζινη σε υγραεριο ενα προιον που ειναι πολυ φιλικο προς το περιβαλον και θα βοηθησει παρα πολυ στην οικονομικη και ψυχολογικη ανακαμψη του ηθικου μας.Τα συνεργεια μας θα πρεπει να αναλαμβανουν να τοποθετουν και να τροποποιουν τα οχηματα μεσα στις επιχειρησεις τους στις οποιες εργαζονται και ειναι καθολα νομιμες,τηρωντας βεβαια καποιες ειδικες ρυθμισεις ασφαλειας που διεπουν το υγραεριο.θα πρεπει τις εργασιες αυτες να αναλαμβανουν οι μηχανικοι και οι ηλεκτρολογοι αυτοκινητων αφου παρακολουθησουν τα αναγκαια σεμιναρια ωστε να μπορουν να ειναι ασφαλεις οι εργασιες που θα γινονται.Εδω θα θελαμε να τονισουμε οτι το υγραεριο ειναι πιο ακινδυνο απο τη βενζινη κατω απο καποιες προυποθεσεις και γι αυτο το λογο δεν υπαρχει καμια αναφορα σε ατυχημα λογω υγραεριοκινησης.θα θελαμε εμπεριστατωμενα να σας ενημερωσουμε οτι εμεις ζηταμε μια νομιμη λυση του προβληματος αυτου. Ειμαστε λοιπον σιγουροι οτι βλεπετε θετικα την απελευθερωση της αγορας αλλωστε το εχετε αποδειξεικαι μπραβο σας.θα βοηθουσε πολυ σε ολους να καταργηθει 1 η προυπηρεσια αντι αυτου να γινουν σεμιναρια 100 ωρων για την καταρτιση της ειδικοτητας. 2 Να μπορουν να γινονται οι διασκευες σε ολα τα νομιμα συνεργεια και να καταργηθουν οι απαγορευτικες γειτνιασεις. 3 Να μπορει να ελεγχεται η πρωτη τοποθετηση απο ΙΚΤΕΟ. 4 Τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο (LPG) είναι λιγότερο επιζήμια για το περιβάλλον από εκείνα που κινούνται με κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης, αλλά δεν υπάρχουν παρά μόνον ελάχιστα φορολογικά κίνητρα για αυτά τα αυτοκίνητα. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις στα αυτοκίνητα με υγραέριο (LPG) δεν επιτρέπεται να εισέρχονται σε υπόγειους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων. Και αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι τα τελευταία συστήματα υγραερίου (LPG/LPI) είναι κλειστά συστήματα από τα οποία δεν είναι πιθανή η διαρροή αερίου Τι θα πράξει η Επιτροπή για να ενθαρρύνει περισσότερο τη χρήση αυτοκινήτων με υγραέριο (LPG); ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ.Ε. ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ