• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ' | 1 Οκτωβρίου 2012, 09:03

    Σχόλια της FIS COURIER SERVICES Ο επιμερισμός του ΚΚΚΤΥ δεν αφήνει περιθώριο σε νέες επιχειρήσεις να παρέχουν υπηρεσίες καθολικής υπηρεσίας, επειδή τους επιβάλει μεγάλη ετήσια καταβολή για τη συμμετοχή τους σε αυτήν την αγορά. Η καταβολή του 0,5% έως 10% των εσόδων από την καθολική υπηρεσία είναι πρωτοφανής, αφού για να ανταπεξέλθει μια νέα επιχείρηση, θα πρέπει από την αρχή της δραστηριότητάς της στη νέα για αυτήν αγορά, να πραγματοποιήσει μεγάλη πυκνότητα παραδόσεων αποστολών. Αυτό είναι σχεδόν αδύνατον, αφού η μεγάλη πυκνότητα αποστολών, είναι χαρακτηριστικό μόνο των εδραιωμένων επιχειρήσεων. Τα ποσοστά θα πρέπει να είναι ίδια για όλους και για τον ΕΛΤΑ και δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 0,5% ίσως και χαμηλότερα. Επιπλέον υπάρχει και το εμπόδιο του ΦΠΑ (23%) όπου στο μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς (τράπεζες, κλπ) μία νέα επιχείρηση δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα ΕΛΤΑ. Το σχέδιο ΚΥΑ δεν αναφέρει κίνητρα για νέες επιχειρήσεις. Δηλαδή πως είναι δυνατόν να περιμένει κανείς, σήμερα που είναι σχεδόν αδύνατον να δανειστεί μια επιχείρηση ακόμη και για την κάλυψη των λειτουργικών της εξόδων, να μπουν νέες επιχειρήσεις σε μια νέα αγορά χωρίς οικονομική βοήθεια. Πως θα χρηματοδοτηθούν οι επιπλέον επενδύσεις που χρειάζονται για να επεκταθεί μια επιχείρηση σε νέες αγορές. Τέλος, γιατί θα πρέπει να υπάρχει έστω και η μικρότερη επιβάρυνση των νέων επιχειρήσεων, αφού ο ΕΛΤΑ έχει επιδοτηθεί επί μακράν από το Κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το Κράτος να επιδοτήσει τώρα εξ’ ίσου και τις νέες επιχειρήσεις.