Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 13 – Προϋποθέσεις χορήγησης έγκρισης για εμπορική εκμετάλλευση ΣμηΕΑΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΙΦΛΑΚΟΣ | 31 Μαΐου 2016, 17:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστή και αναγκαία η ασφαλιστική κάλυψη Αστικής Ευθύνης έναντι Τρίτων για τους εκμεταλλευόμενους ΣμηΕΑ (άλλωστε κάτι τέτοιο αποτελεί τη συνήθη πρακτική διεθνώς), πλην όμως θα πρέπει να προβλέπονται ελάχιστα υποχρεωτικά Όρια Κάλυψης για την εν λόγω ασφάλιση, όπως δηλαδή και για την περίπτωση της Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων. Όταν η αποζημίωση τρίτων σε περίπτωση ζημιάς μπορεί να αφορά σε τραυματισμό ή θάνατο ανθρώπων, το Όριο Κάλυψης δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 1.000.000 € ανά περίπτωση ζημιάς (σύμφωνα και με τα διεθνή πρότυπα).