• Σχόλιο του χρήστη 'Απόστολος Δουκέλλης' | 5 Ιουνίου 2016, 20:20

    Δεν αναφέρεται ξεκάθαρα ότι η συγκεκριμένη κατηγορία απαιτεί αδειοδότηση, συμπέρασμα το οποίο εξάγεται με την εις άτοπο απαγωγή σύμφωνα με Άρθρο 8 και Άρθρο 9. Ομοίως, σύμφωνα με EASA Concept of Operations for Drones, σελ. 2 δεν υφίσταται τέτοια υποχρέωση. Το γεγονός αυτό δημιουργεί σύγχυση διότι το Παράρτημα Α αναφέρει τις απαιτήσεις εκπαίδευσης ενώ, στο Κανονισμό δεν αναφέρει το ίδιο. Παρ΄ όλα αυτά, ένα drone βάρους 0,8 κιλό και ταχύτητα 40 χλμ/ώρα έχει κινητική ενέργεια 50J το οποίο σημαίνει 10% πιθανότητα θανατηφόρου τραυματισμού. Αντίστοιχα, με την ίδια ταχύτητα ένα drone 3 κιλών, έχει κινητική ενέργεια 200J που σημαίνει 0% πιθανότητα θανατηφόρου τραυματισμού. ως εκ τούτου, μία ελάχιστη εκπαίδευση και αδειοδότηση κρίνεται απαραίτητη. Πρόταση: Η “ανοιχτή” κατηγορία απαιτεί αδειοδότηση σύμφωνα με τα ελάχιστα ποβλεπόμενα του Παραρτήματος Α. Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει να διαγραφούν οι σχετικές εκπαιδεύσεις από το Παράρτημα Α.