• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΑΦΕΙΡΗΣ' | 7 Ιουνίου 2016, 10:24

    Είμαι πτυχιούχος Πολυτεχνείου, αερομοντελιστής από το 1986 (30 έτη) και αφιέρωσα πάνω από 6 ώρες να διαβάσω τον Κανονισμό τουλάχιστο 3 φορές ολόκληρο και δεκάδες φορές ξανά και ξανά συγκεκριμένα σημεία για να μπορέσω να καταλάβω τι εννοεί. Δυστυχώς και πάλι σε δεκάδες σημεία ΔΕΝ καταλήγεις σε "ασφαλές" συμπέρασμα τι επιτρέπεται και τι περιορισμοί υπάρχουν. Δεκάδες ασάφειες, λάθη επί λαθών αλλά τα συμπεράσματα κατά την άποψη μου είναι τα ακόλουθα: 1) Εισάγεται ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ περιοριστικές διατάξεις και απίστευτη γραφειοκρατία (πολλές φορές και ανεφάρμοστη) απλά και μόνο για να εισπραχθούν κάποια παράβολα ή να περιοσριστεί (σκόπιμα;;;) η δυνατότητα πτήσεων. . 2) Ο συγκεκριμένος κανονισμός θα καταστήσει ματά βεβαιόητας το 95% (για να μην πω πρακτικά το 99,9%) των ιδιοκτητών ΣμηΕΑ "ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ" !!! Για να πετάξει κάποιος για 20 λεπτά το μήνα για παράδειγμα ένα τετρακόπτερο των 30€ ή έστω των 100€ ή 200€ (πχ Cheerson CX20, DJ Phantom II, Walkera X350) θα υποβληθεί κανείς σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και τις διαδικασίες; Η θα το πετάξει στα σκουπίδιά; Απίστευτη λογική σε ένα απίστευτο κράτος που δεν αντιλαμβάνεται τις εξελίξεις. . 3) Το σκεπτικό απαγόρευσης πτήσεων πάνω από πρόσωπα ή κινητά και ακίνητα και η υποχρεωτική ασφάλιση (ακόμα και για τα παιχνίδια..) είναι απίστευτες εμπνεύσεις ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν πετάξει ποτέ τους ούτε χαρταετό! Πολύ περισσότερες γλάστρες έχουν πέσει από μπαλκόνια και έχουν σπάσει αυτοκίνητα, χιλιάδες τροφικές δηλητηριάσεις συμβαίνουν σε εστιατόρια το χρόνο, συγκρούσεις με ποδήλατα, ατυχήματα πάσης φύσεως ΑΛΛΑ δεν υπάρχει υποχρεωτική ασφάλιση σε τίποτε από τα παραπάνω!!! Τουλάχιστο η εφαρμογή να υφίσταται ΜΟΝΟ για επαγγελματική εκμετάλευση και πάλι υπό ρεαλιστικές προϋποθέσεις που ασφαλώς δεν ορίζει ο κανονισμός.