• Σχόλιο του χρήστη 'Γ. ΜΠΙΛΛΗΡΗΣ' | 7 Ιουνίου 2016, 15:46

    Ο προτεινόμενος κανονισμός, αποτελεί μια πιστή μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα της από 18/12/2015 τεχνικής οδηγίας της EASA. Αυτή, ως «τεχνική» οδηγία προέκυψε από τη διαβούλευση Α-ΝΡΑ 2015-10 και δεν αποτελεί κανονισμό ούτε κανονιστικό πλαίσιο. Φαίνεται ότι το ελληνικό κείμενο προς διαβούλευση δεν περιέχει καμία αλλαγή, βελτιστοποίηση ή προσαρμογή της τεχνικής οδηγίας της EASA. Επιπλέον, ο προτεινόμενος κανονισμός εμπλουτίστηκε από μεγάλη δόση Ελληνικής γραφειοκρατίας, Έτσι, η Ελλάδα θα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη που υιοθετεί τα συμπεράσματα μιας διαβούλευσης της EASA ως κανονιστικό πλαίσιο αγνοώντας το γίγνεσθαι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και χωρίς διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς. Κατά τη γνώμη μα;, το προτεινόμενο κανονιστικό πλαίσιο στερείται πρακτικής εφαρμογής. Επίσης είναι δυσνόητο και αλληλοαναιρούμενο. Πρακτικά φρενάρει μια καλπάζουσα αγορά από ευθυνοφοβία και άγνοια. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Αμερική η νέα ρύθμιση του αντίστοιχου πλαισίου που βρίσκεται προς έγκριση, θα επιτρέπει σε ΜηΕΑ κάτω του 1.5Kg να ίπτανται ακόμη και σε αμιγώς αστικό περιβάλλον.