• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Γ. Κ.' | 7 Ιουνίου 2016, 18:25

    Θεωρώ εφόσον έχει γίνει σοβαρή δουλειά για το πλαίσιο περί drones, EASA Concept of Operations for Drones, καλό θα ήταν να μην είναι αποσπασματικός ο δανεισμός απο εκεί. Όπως και να έχει, σαν κινηματογραφιστής με εμπειρία 20 ετών και ως αερομοντελιστής και χειριστής rc ελικοπτέρων αεροπλάνων και πολυκόπτερων για τα τελευταία 10 χρόνια, έχω αγωνία καταχρήν στο έαν θέλει η ΥΠΑ τελικά να υπάρξουμε σαν επαγγελματίες, να συνεργαστούμε και να υπάρξει μία αξιοκρατική αξιολόγηση και πιστοποίηση καταρχήν χειριστών και των συστημάτων φυσικά. Σίγουρα θα πρέπει να υπάρξει ασφάλιση σε κάθε χειριστή που εκτελεί πτήσεις για εμπορική εκμεταλλευση. Η εμπειρία μου έδειξε ότι εμπορική χρήση σημαίνει πτήσεις κοντά ή και πάνω απο συγκεντρωμένο πλήθος, είτε σε μεγάλες εκδηλώσεις είτε σε μικρές σε όλη την επικράτεια.Πιθανόν εφόσον εχω επαφή και με πολιτική και Πολεμική αεροπορία, να υπάρξει και ειδική άδεια σε ορισμένους επαγγελματίες.Θα ήθελα σαν έμπειρος χειριστής να μπορέσω να αξιολογηθώ και να πιστοποιηθώ, ώστε εάν είμαι άνεργος, να μπορέσω να αξιοποιήσω το ταλέντο, την υπευθυνότητα και την εμπειρία μου σε αναζήτηση εργασίας.Εαν πρόκειται για υπάρχοντες επιχειρηματίες, καλό θα είναι να υπάρξει έλεγχος ποιός και τι πετάει ακριβώς. Διαφωνω με φοροεσπρακτικές τακτικές, θεώρηση ανα 3μηνο κλπ, θα ήθελα κατι πιο μακροχρόνιο και σύμφωνα με τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας. Θεωρω τα μικρά μοντέλα έως 1.5kgr εφόσον πρόκειται για χομπου, θα πρέπει να αντιμετωψπιστούν όπως κάθε συνηθισμένο αερομοντέλο και να υπάρξει πιθανον συμβολή των κατά τόπους αερολεσχών στην ενημέρωση των πολιτών.Επειδή όμως σε μία χώρα κρίσης και αναζήτησης της επιβίωσης θα υπάρξουν πολλοί άπειροι, που αγοράζοντας απλά ένα πλαστικό τετρακόπτερο του 1.4 κιλού για παράδειγμα να θελήσουν να πουλάν πτήσεις και υπηρεσίες χωρίς δισταγμό, θα πρέπει να διασφαλιστεί το ποιος και που θα πετάει. Ισως και εδω να υπάρξει εμπλοκή αερολεσχών.