• Σχόλιο του χρήστη 'Ρηγάτος Ελευθέριος' | 8 Ιουνίου 2016, 10:43

    Γενικές παρατηρήσεις που δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένο άρθρο. 1) Να προβλεφθεί η τέλεση Αγώνων με τα ΣΜηΕΑ. 2) Να καταρτιστεί πίνακας εθελοντών για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (σεισμοί - πλημμύρες - πυρκαγιές - έρευνα και διάσωση κλπ.) και σε τέτοιες περιπτώσεις να μην χρειάζεται άδεια από την ΥΠΑ για πτήσεις πάνω από περιουσίες, πρόσωπα ή περιορισμένες περιοχές, αλλά τον συντονισμό του εθελοντή να τον αναλαμβάνει ο επικεφαλής της επιχείρησης (ΕΜΑΚ - πυροσβεστική - αστυνομία κ.λ.π.) 3) Το διάστημα των δυο μηνών μέχρι την εφαρμογή του κανονισμού, είναι εξαιρετικά μικρό για την απόκτηση αδείας χειριστή δεδομένου ότι δεν υπάρχουν καν ακόμα εκπαιδευτές ή πιστοποιημένες σχολές. Να προβλεφτεί παράταση για την απόκτησή του. 4) Οι όροι και οι προϋποθέσεις καθώς και η διαδικασία για την κατάθεση αδείας πτήσης (όπου χρειαστεί) από την ΥΠΑ να γίνουν πιο συγκεκριμένες και να οριστούν χρονικά περιθώρια απάντησης. 5) Τα παράβολα που θα ζητηθούν υπέρ του δημοσίου σε κάθε διαδικασία να αποσκοπούν στην κάλυψη των εξόδων της υπηρεσίας και να μην έχουν τη μορφή εισπρακτικού χαρακτήρα για το δημόσιο ταμείο. 6) Υποχρεωτικό διήμερο σεμινάριο με θεωρητικές γνώσεις για την ασφάλεια, τις βασικές αεροπορικές πρακτικές και εξετάσεις για τους χρήστες της των κατηγοριών CAT Α1 & CAT Α2 που πετούν για ψυχαγωγία. 7) Πρόβλεψη για την ύπαρξη σεμιναρίου με πρόσκληση πιστοποιημένων εξεταστών από προηγμένη ευρωπαϊκή πολιτική αεροπορία, ώστε αδιάβλητα και πέρα από κάθε κακόπιστη κριτική, να δημιουργηθεί ένας αρχικός πυρήνας εξεταστών - εκπαιδευτών στην Ελλάδα..