• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Ραγιάς' | 27 Σεπτεμβρίου 2016, 21:45

    Εξακολουθεί να επαναλαμβάνεται ο περιορισμός της άσκησης της δραστηριότητας του μηχανικού που ισχύει με την υφιστάμενη νομοθεσία και στο παρόν νομοσχέδιο. Για να μπορέσει να συμμετάσχει σε διαγωνισμό είτε μελέτης είτε κατασκευής, του δημοσίου, θα πρέπει ο μηχανικός να έχει γραφτεί σε αντίστοιχη κατηγορία του υπουργείου. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!! Πρακτικά ένας μηχανικός μπορεί να κατασκευάζει ή να μελετά από μικρά έως τεραστίου μεγέθους ιδιωτικά έργα, αλλά δεν μπορεί να συμμετέχει σε μελέτες ή κατασκευές του δημοσίου, αν δεν ΓΙΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ και δεν γραφτεί στα αντίστοιχα μητρώα. Ποιον εξυπηρετεί αυτή η διακριτοποίηση, που σημειωτέον ισχύει και σήμερα? Γιατί χρειάζεται τόση πολή γραφειοκρατία (ηλεκτρονικοκρατία). Γιατί εμποδίζεται η οικονομική δραστηριότητα?. Ένας μηχανικός ή μπορεί να μελετήσει/ κατασκευάσει ή δεν μπορεί. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΚΡΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ. ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΗΜΑΤΩΝ,ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ/ΜΕΛΕΤΕΣ, ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ/ΜΕΛΕΤΩΝ, ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ. Ταυτόχρονα θα απλοποιηθεί η διαδικασία τήρησης μητρώων, επικαιροποίησης κλπ..