• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΣΑΡΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΠΕ4' | 8 Αυγούστου 2010, 21:09

    Επειδή ο τομέας ευθύνης των Ηλεκτρονικών στα συστήματα Αεροναυτιλίας, τουλάχιστον στα τέσσερα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, έχει διογκωθεί δυσανάλογα με το υπάρχον προσωπικό(περίπτωση Ρόδου: 6 κέντρα συχνοτήτων, σύστημα VCS, σύστημα RCS, ATIS, AIS, 5 ραδιοβοηθήματα, RVR, 2 κεφαλές radar, operational & display system, αποτυπωτές ομιλίας, 4 μικρά αεροδρόμια - 20 Ηλεκτρονικοί για να τα υπηρετούν), Επειδή τα ειδικά συστήματα έχουν και αυτά διογκωθεί (και θα συνεχίσουν να διογκώνονται) και επιδρούν συνεχώς αρνητικότατα στις υπέρ του δέοντος φιλότιμες προσπάθειες για διατήρηση της υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών ελέγχου και συντήρησης των συστημάτων αεροναυτιλίας, Επειδή, με τον ορισμό των ΣΔΙΤ στους Αερολιμένες, σχετικά σύντομα η συντήρηση και εποπτεία λειτουργίας των ειδικών συστημάτων θα "αλλάξει χέρια", Προτείνεται να διαγραφούν οι μνοίες στα ειδικά συστήματα και μόνον, από το άρθρο αυτό, και, για όσο χρόνο το Ελληνικό Δημόσιο έχει λόγο και όφελος από την παροχή υπηρεσιών από μέρους των Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφαλείας Εναερίου Κυκλοφορίας προς τα συστήματα Αερολιμένων, αυτές (οι παρεχόμενες υπηρεσίες) να διέπονται από διμερείς συμβάσεις μεταξύ Παρόχου Αεροναυτιλίας και Ιδιώτη.