• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ' | 13 Δεκεμβρίου 2019, 17:12

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 52. ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 73 του Ν.4427/16, μετά την λέξη (ATSEP): Το άρθρο 73 του ν. 4427/2016(Α΄188) η φράση «εξαιρουμένων των υπαλλήλων Κλάδου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας , για τους οποίους οι ώρες εργασίας ορίζονται εβδομαδιαίως στις τριάντα τρεις (33)» αντικαθίσταται από την φράση «εξαιρουμένων των υπαλλήλων του κλάδου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, κλάδων ΠΕ/ΤΕ Ηλεκτρονικών (ATSEP), ""ΚΛΑΔΩΝ ΠΕ/ΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (AFISO)"", καθώς και των υπαλλήλων ανεξαρτήτως κλάδου που εργάζονται σε οργανικές μονάδες της Αεροναυτιλίας με το σύστημα της 24ωρης απασχόλησης (φυλακές)για τους οποίους οι ώρες εργασίας ορίζονται εβδομαδιαίως στις τριάντα τρεις (33).» ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ: Ο ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ/ΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (AFISO), είναι ο μοναδικός Κλάδος της ΥΠΑ που στελεχώνει ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα αεροδρόμια της χώρας προσφέροντας υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας ATS/AFIS και παράλληλα καλύπτει τις ανάγκες των αεροδρομίων σε άλλες υπηρεσίες ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΣ όπως AIS-ARO και μη αεροναυτιλίας όπως αερολιμενικά καθήκοντα, καθήκοντα οικονομικών υπαλλήλων και ενεργεί αντικαθιστώντας τον αερολιμενάρχη όπου δεν υπάρχει. Η παρουσία του ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ υπαλλήλου AFISO σε πολλά από τα ΑΚΡΙΤΙΚΑ αεροδρόμια Καστελορίζου, Κάσου, Αστυπάλαιας, Λέρου, Καλύμνου, Ικαρίας, Κυθήρων κ.α. ουσιαστικά χωρίς ωράριο, με συνεχείς ενεργοποιήσεις για λόγους νοσοκομειακής κάλυψης των ακριτών αλλά και στρατιωτικούς, αποτελεί Υπηρεσία υψίστης Εθνικής αξίας και πρέπει να αναγνωριστεί ανάλογα.