• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Δημητριαδης' | 16 Δεκεμβρίου 2019, 21:32

    Στην 2. Η χρήση υδάτινων πεδίων επιτρέπεται: β) εφόσον το αεροσκάφος δεν προέρχεται απευθείας από άλλη χώρα ή δεν κατευθύνεται απευθείας σε άλλη χώρα, γ) εφόσον το αεροσκάφος δεν προέρχεται από άλλο υδάτινο πεδίο παρά μόνο από αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο ή αεροδρόμιο ΣΧΟΛΙΟ Για το (β) Αυτά μόνο στο Ynanistan συμβαίνουν και σε καμιά άλλη χώρα της ΕΕ ΣΧΟΛΙΟ Για την παρ (γ) δηλαδή κύριοι στο πεδίο προσγείωσης ισχύει το ίδιο Πράγματι θα ήθελα να δω τον αντίστοιχο κανονισμό της Αλάσκας του Καναδά και όπου αλλού έχουν ανεπτυγμένα υδατοδρόμια και υδάτινα πεδία είναι απαράδεκτο Και φυσικά δεν αναφέρομαι στη συνθήκη SCHENGEN που δεν εφαρμόζεται για λόγους που μόνο η ΥΠΑ ξέρει και οχι η ΕΕ 2. α) Ο συνολικός αριθμός κινήσεων αεροσκαφών σε υδάτινο πεδίο δεν μπορεί να υπερβαίνει τα έξι (6) ζεύγη, δηλαδή προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση, κατά τη διάρκεια της ίδιας αεροπορικής ημέρας. ΣΧΟΛΙΟ Θα παρακαλούσα να δώσετε στην δημοσιότητα σε ποιον κανονισμό αντίστοιχο το βρήκατε αυτό, σε ποιο κράτος Μου θυμίζει το υδροπλάνο του Βόλου που είχατε δώσει να κάνει από Βόλο - Σκιάθο ένα δρομολόγιο Γιατί κύριοι δεν βάζετε και το ΚΤΕΛ να κάνει ένα δρομολόγιο αλλά και τις άλλες αεροπορικές εταιρείες ο περιορισμός που βάζετε είναι απαράδεκτος αν όχι δώστε στην δημοσιότητα πρακτικές άλλων χωρών διότι ενέχει σκοπιμότητα Και τέλος να δώσετε στην δημοσιότητα αν όσα λέτε για την αδειοδότηση αν ισχύει η ίδια γραφειοκρατεία και στα άλλα κράτη στα οποία υπάρχει η δυνατότητα να προσγειώνονται και κατά κρίση του κυβερνήτη για τουριστικούς λόγους ενημερώνοντας την πλησιέστερη λιμενική και αεροπορική αρχή Με λίγα λόγια το όλο σχέδιο στερείται ευελιξίας και απέχει των κανονισμών άλλων χωρών Μετα λέμε για ψηφιακό κράτος