• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ' | 17 Δεκεμβρίου 2019, 10:17

    Το παρακάτω σχόλιο βασίζεται στο ισχύον διεθνώς κανονιστικό πλαίσιο για θέματα Αεροναυτιλίας (ICAO, SES, EASA) όπου το προσωπικό του πιστοποιημένου Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας της Ελλάδας δηλ. της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, μέχρι το 2016 ακολουθούσε σύστημα 24ωρης απασχόλησης 33 ωρών εβδομαδιαίως. Μετά από την έκδοση του ν.4427/2016 και προφανώς από άγνοια του νομοθέτη περί της αποτελεσματικής λειτουργίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας η οποία έχει να κάνει αυστηρά με την ασφάλεια των πτήσεων, η οποία επιβάλει την αναγκαιότητα άμεσης και αδιάλειπτης συνεργασίας μεταξύ των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ( ΕΕΚ-ATCOs) και των Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ΗΜΑΕΚ-ATSEP), κάτω από το ίδιο ωράριο 24ωρου φυλακής, θεσμοθετήθηκε η διαφοροποίηση ωραρίου για τους (ΗΜΑΕΚ-ATSEP), 40ωρος εργασία. Τούτο έχει ως συνέπεια το προσωπικό των ΗΜΑΕΚ-ATSEP στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας των οποίων προΐσταμαι, να καταβάλει υπέρμετρη προσπάθεια για τον αρμονικό συντονισμό του έργου, ώστε να μην υπάρξουν τραγικές συνέπειες. Με την ιδιότητα μου ως Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Συστημάτων Αεροναυτιλίας Περιφερειακών Αερολιμένων και με γνώμονα την 35χρονη εμπειρία μου, κρίνω ότι η προτεινόμενη τροπολογία του άρθρου 73 του ν.4427/2016(Α΄188), επιλύει κατά τον καλύτερο τρόπο ένα από τα βασικά προβλήματα του προαναφερόμενου νόμου και αποτελεί ουσιαστικό βήμα από πλευράς ΥΠΥΜΕ προς την οριστική διευθέτηση και άλλων ισότιμων θεμάτων. Αντώνιος Λεονταρίδης (ΗΜΑΕΚ - ATSEP) ΥΠΑ/ΓΔΦΠΥΑΝ-Π/Δ19