• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Μπρας -ΠΝΑΙ' | 21 Δεκεμβρίου 2019, 10:28

    Στο Άρθεο 2Παρ. 1 αναφέρεται''Ειδικότερα, οι κτιριακές εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν τους χώρους από τους οποίους ο επιβάτης διέρχεται υποχρεωτικά, όπως είναι οι χώροι αναμονής πριν από τον έλεγχο εισιτηρίων, παράδοσης και παραλαβής αποσκευών, οι χώροι ελέγχου διαβατηρίων ή εγγράφων ταυτοπροσωπίας, οι χώροι ελέγχου ασφαλείας επιβατών και αποσκευών, καθώς και οι χώροι αναμονής για επιβίβαση και οι χώροι υγιεινής. Για τα υδατοδρόμια που πραγματοποιούν πτήσεις από και προς χώρες που δεν έχουν κυρώσει τη Συνθήκη Σένγκεν, προβλέπεται διαχωρισμός των επιβατών εντός και εκτός Σένγκεν, καθώς και ελάχιστος χώρος για το ένστολο προσωπικό και τον αξιωματικό υπηρεσίας''. Ανάλυση: Η απλή αναφορά στην ύπαρξη εγκαταστάσεων αφήνει ανοικτό σε ερμηνείες πολλά ζητήματα που έχουν να κάνουν με τα τετραγωνικά και τους χώρους υγιεινής (ειδικά όταν πτήσεις για επιβάτες ΑΜΕΑ δεν πραγματοποιούνται). Επίσης σε πολλά νησιά που υπάρχει έντονο το πρόβλημα χώρων καθώς συνωστίζονται πολλές δραστηριότητες μαζί θα δυσκολέψει αρκετά την κατάσταση όταν ζητούνται επιπλέον χώροι μετά τον έλεγχο καθώς το σκεπτικό λειτουργίας είναι να γίνεται ο έλεγχος και μετά κατευθείαν οι επιβάτες να επιβιβάζονται στην πτήση τους. Πρόταση: Να γίνουν συγκεκριμένες οι προδιαγραφές έστω μετά με ΚΥΑ ή με ειδικό Checklist για την επιτροπή ελέγχου έτσι ώστε να μην υπάρχει αυθαίρετη ερμηνεία των ζητούμενων εγκαταστάσεων.